Hop til indhold

Seduction Girls Rødovre/Kbh. har 25 års Jubilæum

Featured Replies

Skrevet

På falderebet tillykke til Seduction Girls, som i dag fejrer 25 års jubilæum.

Jeg satte mine ben hos Seduction Girls for første gang i 2005 og har siden med jævne mellemrum besøgt stedet.

Mit forhold til Seduction Girls startede med, at jeg på et tidspunkt mødte en pige hos det for længst hedengangne Amorpigerne, som lå cirka ikke så langt fra krydset hvor Lygten, Frederikssunds vej, og Nordre Fasanvej støder sammen og heller ikke så langt fra en anden for længst hedengangen klinik.

Pigen var også hos Seduction Gilrs, ad hvilken grund jeg fandt frem til deres tidligere beliggenhed tæt på Mon Chérie ude i Rødovre.

Så vidt jeg husker, havde Seduction Girls også i en periode et dattersted dér, hvor Amorpigerne havde ligget, efter at de var lukket.

Jeg kom ofttest hos Seduction Girls, når jeg kendte en pige, som både var dér og et andet sted, idet logistikken ikke var den bedste til Rødovre for mig.

Anyways - Seduction Girls var for mig et fantastisk godt og luksuøst indrettet sted, hvor jeg altid har fået god betjening og mødt både flinke telefonpiger og en flink og serviceminded indehaver, ligesom jeg også ofte skrev i deres gæstebog på websitet, da den var der.

Jeg skriver i datid - ikke fordi jeg har opgivet at besøge stedet igen, men fordi det er nogle år siden, jeg sidst besøgte en pige dér - denne gang på den nye adresse også i Rødovre - og ikke har været der efter, at hun er stoppet-

Måske jeg lægger vejen forbi igen på et tidspunkt.

Endnu en gang tillykke til Seduction Girls med håbet om mange flere gode år endnu.

Ærbødigst med tak for mange gode år,

Spider.

Redigeret af Spider
kan ikke ramme tasterne

Skrevet

PS

Beklager de overflødige dobbelte linje skift, men jeg kan ikke undgå dem.

Hverken når jeg først skriver kladde i Notesblok, eller når jeg skriver direkte i forum.

Det er kun muligt hvis jeg fortsætter en linje uden at starte på en ny.

---------------

Jeg har holdt mig tilbage fra at kommentere i denne tråd.

Da jeg på ingen måde har en relation til Seduction Girls, der gør at jeg som den første bør kommentere i tråden.

Men jeg har gode minder fra mange år tilbage, da Seduction Girls også arrangerede sexparties.

Tak til tråd starter for at skrive en fortjent hyldest til en af de få oprindelige danske bordeller der er tilbage , med en offentlig adresse og en offentlig vagplan.

Jeg synes at 25 år i branchen fortjener flere indlæg i denne tråd, af trofaste gæster i huset gennem tiden.

Seduction Girls

Rødovrevej 281

2610 Rødovre

https://www.seductiongirls.dk/

På Google maps

https://www.seductiongirls.dk/

Skrevet

Det er et hyggeligt sted...Der har været en del influencere forbi der, som man kunne hygge med i løbet af de sidste par år.

Skrevet

SG er og bliver mit favoritsted 🥰

Det er altid super hyggeligt at komme i huset og man bliver hurtigt venner med de søde teler.

6 af de vigtigste kvinder i mit liv, har jeg mødt på SG og de har ganske simpelt gjort mig til et meget lykkeligt menneske, så jeg er dybt taknemmelig for dem og huset.

De kvinder jeg kender derfra er i øvrigt rigtig glade for at være der og fortæller at stedet er veldrevet og at der både er klare rammer og at der bliver tager hånd om dem der har brug for det.

Stort tillykke til SG og stor tak 💕

Skrevet

Lige et minde fra helt gamle dage ❤️

Som jeg husker det?
Så traf Seduction Girls den beslutning for år tilbage, at de ikke længere ønskede at afholde sexparties.

Det var et tab for genren!

Særligt på et parameter hvor ingen konkurrenter nåede Seduction Girls til sokkeholderne, når de afholdt et sexparty.

Det var en tid hvor få førende bordeller med danske piger, konkurrerede om at afholde de mest spektakulære sexparties.

Parties af 3 - 4 timers varighed, 3 - 4 deltagende piger og op til 18 - 20 deltagende mænd.

Der blev trakteret med både varme og kolde drikke, plus let spiseligt.

Hvor normen var sandwich til at stille sulten, der skilte Seduction Girls sig ud med egen kok i køkkenet.
Eksempelvis til et party, fantastisk velsmagende koteletter i fad.

Jeg nød både god sex, alles gode selskab og kokkens gode mad i fulde drag.

Det er formentlig en tid der aldrig kommer igen 🥲

Men os der fik oplevelsen tænker med vemod og taknemmelighed, tilbage på de gange vi selv deltog.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.