Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg valgte endnu en gang at tænke..-- Det længe siden, Skulle man ikke... Joooo det skulle man da. Jeg finder nr. Skriver. Ingen tvivl om hun ved hvem det er. Vi får aftalte i morgen. Kommer lige 10 min for sent. Men husker rent høflighed lige at skrive det. Jeg får et fint kram. Hun finder en øl frem. Vi sidder lige og snakker lidt om livet. Hvad der sker for hende, hvad sker der for mig. Det rigtig rart at være i noget der trygt for begge. Vi har gennem nogle år oparbejdet en "kemi" for det gør det meget nemmere. Hun giver en god massage. Igen, Hun ved hvad der godt for mig. Hun kan sagtens drille og tease og gøre mig klar til mere.. og så bare fortsætte med det andet ben, som om intet er hændt. Det griner vi lidt af. Jeg vælger oftes full pack. Det gør det nemmere. Så skal hun ik lige stoppe fordi det ik med.

Jeg håber hun bliver ved med at give samme gode service og håber andre har samme oplevelser. Kan kun anbefale hende.

Skrevet

Ja hun er sød og hun har humor. Helt enig i det med at opbygge en relation gennem tiden er et plus, både hos Jessi og andre. Hun leverer altid god service og er altid smilende kan også kun anbefale hende ☺️

Skrevet
Hyrdedrengen skrev, den 11.5.2026 at 16:01:

Er det voldsomt smukke bryster ægte ?

Nej det er de naturligvis ikke.

Skrevet

Hvordan er de fysiske forhold både indenfor (er hun alene eller er det en klinik) og udenfor - ligner jo et industri område?

Skrevet
Zeus6 skrev, den 14.5.2026 at 13:11:

Hvordan er de fysiske forhold både indenfor (er hun alene eller er det en klinik) og udenfor - ligner jo et industri område?

Der er fine forhold både ude hvad angår parkering (Vær opmærksom på nogle GPS sender dig på den forkerte side af bygningen) indenfor er det fint, rent og nydeligt. Ikke klinik som sådan. Du kan roligt tage afsted

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.