Hop til indhold

“om mig”

Featured Replies

Skrevet

Hej alle glædesmennesker 🌷

Som ny GP herinde er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt “Om mig”-sektionen er ny på platformen eller ej. Men jeg oplever - ligesom mange andre GP’er sikkert også gør - at få rigtig mange daglige henvendelser med spørgsmål om ydelser, priser, billeder m.m.

Derfor vil jeg gerne komme med en venlig opfordring til at læse “Om mig”-sektionen hos både GP og GM (hvis der er noget der hedder det?!) inden man skriver. For hos de fleste står de vigtigste informationer allerede beskrevet dér.

Det sparer tid for begge parter - og gør dialogen lidt nemmere fra start 🌷

Anja.

Redigeret af Anja40Horsens

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak for info, jeg var ikke klar over funktionen. Jeg har også fået skrevet lidt om mig selv og smidt et foto op

Skrevet
lejogbrug skrev, for 2 timer siden:

Tak for info, jeg var ikke klar over funktionen. Jeg har også fået skrevet lidt om mig selv og smidt et foto op

Skønt billede - tak for det🤩

Skrevet

Det kunne faktisk være dejligt hvis I mænd ville anvende funktionen, så vi kunne læse lidt om jer og jeres lyster.

Skrevet
lejogbrug skrev, for 8 timer siden:

Det kunne faktisk være dejligt hvis I mænd ville anvende funktionen, så vi kunne læse lidt om jer og jeres lyster.

Jamen det er hermed gjort 😉

Skrevet
Anja40Horsens skrev, den 7.5.2026 at 18:37:

“Om mig”-sektionen

Hvor ser du den sektion?

Nu har jeg prøvet, at være både inde på din profil og min egen, jeg kan ikke se den nogen steder

Skrevet
Anja40Horsens skrev, for 2 timer siden:

lige under: “Seneste profil besøgende

Arh, nu fandt jeg den, men ikke der hvor du skriver dén er, men øverst oppe, ved siden af aktivitetsfeed, der står den jo så klart og tydeligt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.