Hop til indhold
Guest Elsevier

Hjælp ønskes til en nybegynder der ønsker at prøve FKK

Recommended Posts

Guest Elsevier

Hej erfarne "erotik-globetrottere".

 

Nu har jeg siddet og læst lidt sporadisk i den her Tysklands-kategori her på EroGuide. Og jeg må sige at det efterhånden har givet mig lyst til muligvis at prøve det selv. Men alle begreberne er fuldstændigt nye og fremmede for mig. Jeg har aldrig været på bordel i Tyskland.

 

Er der nogle der kan uddybe hvad de forskellige ting betyder og hvad forskellen er? Fx, hvad er:

 

FKK?

 

Flatrate?

 

Erlebniswohnung?

 

Og er der nogle der kan anbefale et evt. godt sted at prøvestarte for en nybegynder som jeg? Det skal helst være et sted der:

Ligger tæt på Danmark (altså hvor man ikke skal alt for langt sydpå i Tyskland).

Hvor der er let adgang med offentlig transport

Som har et stort udvalg af piger under 27 år.

 

Og hvor lang tid er det bedst at afsætte til sådan en tur? Taler vi 3 dage, 5 dage, en uge eller hvad? Kan det klares på en weekend uden at blive for dyrt og forhastet eller hvordan?

 

Og hvad med priser? Hvor mange penge bruger I typisk på sådan en tur med alt inkluderet, altså:

Penge på pigerne (regner med at jeg kan klare ca. 3 piger om dagen).

Opholdsudgifter (altså hoteludgifter, eller bor man simpelthen på selve stedet?)

Madudgifter

Transportomkostninger

Plus det løse (ved ikke lige hvad det skulle være, men det kan jo være I kender til ting man plejer at købe,som man ikke lige tænker over som nybegynder).

Skal man have vaccine? Fx mod HPV eller andet? Er det kotume at give pigerne drikkepenge osv?

 

Og hvis nogle kan komme med gode råd til en nybegynder om hvordan man ellers gebærder sig disse steder må I meget gerne skrive det her. Evt. om der er noget man skal passe på, tage forholdsregler for, men også gerne råd til hvordan man bare kan gøre turen til en god oplevelse i det hele taget.

 

Ja det var mange spørgsmål på én gang, men jeg er oprigtigt blevet nysgerrig på konceptet, så håber I vil komme med nogle gode råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bare at du skal læse videre her på EG. Så vil du finde svar på alle dine spørgsmål. Hvis du læser engelsk og/eller tysk så er der masser af steder på nettet hvor du kan læse endnu mere. Søg på fx international sex guide eller fickanzeigen+partytermine. God tur. Og husk gerne at dele dine oplevelser med os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Jeg tror bare at du skal læse videre her på EG. Så vil du finde svar på alle dine spørgsmål.

 

Så fik du lige dræbt mit indlæg fuldstændigt med den kommentar dér. Men jeg ønsker ikke at læse 200 indlæg igennem for at finde svar på mine spøgsmål. Ej heller at bruge 3-4 dage på at Google mig frem til svarene på diverse udenlandske sites. Jeg ønsker hjælp fra en person der har erfaring med tyske FKK-klubber og som kan give en god vejledning på DANSK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at der er meget info om Tyskland herinde,

og med alle dine spørgsmål ville det tage en ½ dag at skrive en vejledning til de forskellige koncepter.

 

Du leder efter den ultimative nemme løsning/guide som desværre ikke findes, erfaringerne og oplevelserne skal prøves på egen krop.

Hvis du vil springe over hvor gæret er lavest, så bør du alliere dig med en erfarende Tyskland-kender :D

 

Et råd fra undertegnet er at kig på dit behov, budget og prøv et par koncepter af, se om det er noget for dig, der er 100vis af klubber...

 

Jeg synes du skal tænke på et totalbudget og planlægge ud fra dette.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Elsevier

EG er en guldgrube ift at orientere sig i de ting du ønsker info om.

Undertegnede - og i langt højere grad andre EG-medlemmer - har skrevet om nærmest alle de ting, du søger svar på.

Det har vi kastet rigtig meget tid og energi i. Bla for at hjælpe 'nybegyndere' som dig ud i de tyske legepladser :-)

Jeg synes, at du skal gøre dig selv den tjeneste at se den sidste måneds tyske indlæg igennem.

Og så gerne vende tilbage med supplerende spørgsmål.

Venligst

French

(Efter min mening er de nærmeste FKKer der er værd at bruge tid på Armis i Berlin samt Harmony og Atmos i Hamburg. Prøv at søge på de navne her på EG:-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Artemis i Berlin ser virkelig lækkert ud (her tænker jeg på billederne af lokalerne), og tænker så at med så fed rum-indretning, der følger kvaliteten af pigerne nok også med? Anyway så er Berlin for langt væk for en førstegangstur synes jeg. Med mindre man tager fly?

 

Så mit valg må være Atmos i Hamborg, så jeg har nu set på deres hjemmeside.

 

Men jeg kan ikke se nogle billeder af pigerne, er der nogle der ved hvordan "kvaliteten" af pigerne er? Er der mange under 27 og hvad koster en time med en pige typisk? Er der østpiger imellem (jeg har gode erfaringer med østpiger herhjemme fra)? Kan man tale engelsk med dem?

 

Derudover vil jeg gerne vide om der er nogle der kender et godt (= billigt) hotel man kan bo på? Jeg regner alligevel for det meste med kun at skulle sove dér, da jeg jo helst skulle opholde mig på Atmos resten af tiden ;) ). Og kan man tale engelsk med personalet på hotellerne? Mit tyske er ekstremt dårligt.

 

Og er der nogle der ved om det er lettest at tage fly eller tog?

 

Mit budget er omkring 8-10.000 kr og kunne godt tænke mig at være afsted i 3 dage. Altså fx ankomme til Hamborg kl. 10, indlogere mig på et hotel og være klar til Atmos åbner kl. 13 og så ellers hygge mig i tre dage og rejse hjem igen på fjerdedagen.

 

Jeg overvejer også om et flatrate måske er bedst at lægge ud med. Men synes mest snakken går på FKK herinde, og de få flatrates jeg har set omtalt, når man googler dem, så synes jeg ikke rigtigt der kommer nogen brugbar information frem. Så er der én der kan anbefale et flatrate i Hamborg (man skal jo huske at have en plan B som jeg har set nogle skrive :) ).

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Du beder om tips til transport, men du skriver ikke hvorfra du tager afsted. Det afhænger jo lidt af om du bor lige ved siden af Kastrup, eller om du er i Nordjylland.

 

Jeg bor i Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Elsevir

 

Dette kunne have været en Pm, men du skal være velkommen hos mig en dag jeg har fri, og så kan vi tage snakken fra en ende af over en kop kaffe, og en tur rundt på internettet, hvis du har lyst.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Artemis i Berlin ser virkelig lækkert ud (her tænker jeg på billederne af lokalerne), og tænker så at med så fed rum-indretning, der følger kvaliteten af pigerne nok også med? Anyway så er Berlin for langt væk for en førstegangstur synes jeg. Med mindre man tager fly?

 

Så mit valg må være Atmos i Hamborg, så jeg har nu set på deres hjemmeside.

 

. . . .

 

Det er nemmere at komme til Artemis med offentlig transport end til Atmos. Prøv at finde et billigt fly til Berlin. Så er det lige så nemt at gå der som til Hamburg. Og du kan rejse med offentlig transport både fra / til lufthavnen og Artemis.

Atmos er ikke lige så let at komme til.

Når det kommer til budget så plejer Rejsenetværk at  beskrive sådanne ting meget detaljeret, søg hans indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.

 

Flybillet til Berlin ca. 400 kr + Artemis indgang 70 EUR + 3*piger 180 EUR

 

Flybillet til Düsseldorf 800 kr + FKK indgang 50 EUR + 3*piger 150 EUR

 

Altså ca. 25 kr mere for at rejse til NRW, hvor det vrimler med klubber. I nogle klubber tager de også kun 25 eur mere for en hel time i forhold til de 50 eur for 30 min. Altså 75 eur for en hel time. Blev vist lidt snørklet, men jeg håber I forstår.

 

Personligt har jeg kun dårlige erfaringer med Artemis pigerne. 30 min, bliver hurtigt til 10 min, når man først er opppe på værelset. Faciliteterne fejler dog ikke noget, men det er vel ikke derfor man er kommet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Hamburg og Berlin koster dit og dat ekstra. I NRW klubberne er en hel del inklusiv.

 

Jeg vil altid bruge de ekstra euro, og tage til NRW. Hvis man er i bil er det "kun" 340 km til NRW fra Hamburg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du gerne vil starte ud i en mindre klub, kunne du tage toget til Flensborg og besøge http://en.the-pclub.de/, som evt. også kan arrangere overnatning - men vil du afsted i flere dage kunne det være en ide at hægte dig på nogle af de mere erfarne herindefra og så f.eks flyve til Berlin eller NRW.

 

Berlin er rigeligt forsynet med offentlige transportmidler, men lidt opdatering af dit tyske vil nok være en god hjælp - eller ihvertfald finde ud af at få hjælp via din smartphone. Flyver man til NRW og gerne vil besøge både FKK og Flattrate ´+ transporteres til og fra et hotel, kan det bare man er 2 - 3 mand sagtens svare sig at leje en bil, nu man er afsted og ikke gider finde ud af køreplaner eller stå og vente på en bus, der måske ikke kører den dag og slet ikke om natten - og skal man alligevel op med penge til en taxa eller 2 er forskellen nok ikke så stor.

 

Personligt planlægger jeg en tur til Berlin i starten af Juni med besøg på både Flattrate, Swingerclub, og Artemis + div. museer og anden kultur og vil selv køre derned i egen bil. Evt. kunne vi og evt. andre mødes dernede og dele oplevelser, men du må selv booke hotelværelse på booking.com og så må vi aftale derudfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

NRW er nummer 1. Og du kan flyve billigt fra Kbh. Men er mere bøvlet med off transport fra lufthavn til FKK end tilfældet er med Berlin.

Berlin er nummer 2, hvis man som du bor i og kan flyve billigt fra Kbh. Dertil er offentlig transport let. Yderligere er Berlin en dejlig by.

Hamburg er nummer 3, hvis man bor i Kbh. Offentlig transport er besværlig.

NB: Glem Ikke Harmony, hvis du vil til Hamburg. Den foretrækker jeg frem for Atmos. Men hvis du har minimum to dage ville jeg besøge både A og H.

Hvis du kommer fra Kbh, og ikke er kørende selv, ville jeg bestemt vælge Berlin og Artemis.

Billigt fly.

Ikke spildtid på tog eller bil.

God off transport.

Forholdsvis stor og lækker klub.

Dejlig by.

Dertil andre interessante sextilbud i byen.

Bare min mening. Og vi er ikke altid enige her på EG ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på den artige misse, Artemis i sidste uge, entreen er 80 euro, 60 euro pr. ½ time.

Artemis er suverænt hvis du kan håndtere pigerne, som kan være meget nærgående og kan lugte frisk blod :D

 

NRW versus Berlin, NRW vinder på service/pris,

men Berlin er nemmeste og billigste i rejseomkostninger for folk fra staden.

 

Hessen/Frankfurt er også et godt lege sted, min topliste:

 

1. NRW

2. Hessen

3. Berlin

4. Hamborg

 

hvilken ligger på linje med Frejs FKK Ratings:

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe. Hvis nu der er nok Østdanskere herinde, som foretrækker NRW, kan det være Germanwings åbner deres CPH-Köln rute igen. Fik i de gode gamle dage, en returbillet til 4-500 kr med Germanwings:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...