Hop til indhold

Valentiinaa is back! Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Okay drenge min kone er tilbage i Aalborg.

Jeg har allerade givet hende en anmeldes herinde, på hendes gamle profil. Men jeg må altså fortælle om hende igen. Da jeg så hun var tilbage. Kunne jeg ikke skrive hurtigt nok. Hun holder til i en central lejlighed som er super nem at komme til nær Aalborg Kennedy.

Jeg får aftalt tid og da hun kan genkende mig i døren. Var hun et stort smil. Hun hoppede op i armene på mig haha, som en kæreste der ikke havde set hinanden længe.

Jeg løfter hende igennem lejligheden og smider hende i sengen og begynder så at kysse hende overalt. Jeg opdater slet ikke hun har devorah med. Hende kommer der også en anmelde af senere drenge ;) vi griner hurtig alle tre og devorah forlader så rummet.

Valentiinaa smiler hurtigt og river derefter mine underbukser af og begynder så at give mig mit livs blowjob. Jeg løfter hende så op og er lige ved bare at tag hende op af væggen. Vi når dog lige og beherske os og putter et kondom på. Og så op igen i mine arme. En hånd på hver balle og så ellers bare kneppe hende stående. Hun er en lille dame, så det er ingen sag.

Løfter hende derefter over hvor hun giver mig en ordenligt ride tur og så dejlig naturlig våd hun bliver ( kæmpe + )

vi slutter af med en omgang doggy og jeg tror aldrig jeg har fyldt et kondom så meget op.

Det sjoveste sker nu og frækkeste, hun tager kondom af mig og begynder nu og sluge mit sæd fra kondomen og smile frækt.

jeg har allerede besøgt hende 3 gange på denne uge og vi skriver i dag tirsdag, så må i selv lave matematikken haha

Vi slutter af med en øl i køkkenet alle tre.

Pige - 10/10

Sted 10/10

Stemning 10/10

Nærvær 10/10

https://annoncelight.dk/showad/456366

Skrevet

Imponerende hun suger din sæd op fra kondomet. Især i betragtning af at hun ikke tilbyder man må komme i Munden på hende.

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, for 7 timer siden:

Imponerende hun suger din sæd op fra kondomet. Især i betragtning af at hun ikke tilbyder man må komme i Munden på hende.

Jae , men nu er hun jo hans kone (første linje )

Måske dét gør en lille forskel …

Skrevet
Vendelboen skrev, for 4 timer siden:

Der er intet i den historie der virker troværdig for mig! Heller ikke den linje….

Redigeret af Mrking

Skrevet

Jeg vil gerne lige slå fast, at Valentina bestemt er ægte og jeg har haft en rigtig fræk oplevelse med hende. Men der er rigtig meget i den her anmeldelse, som ikke virker troværdigt…

Skrevet
  • Author

Jeg tror bestemt også det spiller en rolle at hende og jeg har fået en lille privat relation, alt fra oversættelser booking af værelser og kontakt til hjemmesider. Annoncer, onlyfans. Så hendes og min relation er nu også lidt dybere end blot “en kunde”. Men godt og høre du havde en dejlig oplevelse. Hun skal lige kort til Spanien hun er tilbage om en 14 dages tid

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, den 14.5.2026 at 02:09:

Jeg tror det bunder / bygger på hendes og min relation er lidt dybere end blot 1 2 besøg, der har været en masse skriveri og hjælp og savn. Så tror nu bare jeg har været super heldig haha.

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, den 15.5.2026 at 20:58:

Jeg vil gerne lige slå fast, at Valentina bestemt er ægte og jeg har haft en rigtig fræk oplevelse med hende. Men der er rigtig meget i den her anmeldelse, som ikke virker troværdigt…

Jeg tror bestemt også det spiller en rolle at hende og jeg har fået en lille privat relation, alt fra oversættelser booking af værelser og kontakt til hjemmesider. Annoncer, onlyfans. Så hendes og min relation er nu også lidt dybere end blot “en kunde”. Men godt og høre du havde en dejlig oplevelse. Hun skal lige kort til Spanien hun er tilbage om en 14 dages tid

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, den 14.5.2026 at 09:40:

Det har du 100% ret i. Jeg tror uden tvivl vores private skriveri og snak har gjort jeg har fået lidt ekstra serves

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, den 14.5.2026 at 13:53:

Der er intet i den historie der virker troværdig for mig! Heller ikke den linje….

Det er jeg nu ked af du føler. Hun er nu et besøg værd, hvis du self er til den slags kvinder og kropstype. Hver sin smag, men historien er nu rigtig nok, har lavet en masse anmeldelser herinde. Fortjener de ros, så får de det Og det samme modsat

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.