Hop til indhold

Malika Thai Massage i Hobro

Featured Replies

Skrevet

Hun annoncerer ikke, men du kan finde hende på FB. Stedet er i Hobro by med masser af parkeringsmuligheder i nærheden. Klinikken er lille, men nok den nydeligste thai-klinik, jeg nogensinde har besøgt.

Malika står lige så skarpt som klinikken. En særdeles velholdt, slank, høj dame, nok i 50-erne. Hun er meget smilende og venlig og snakker fint dansk.

Mht. massagen har jeg ikke prøvet noget lignende før. Hun pakkede mig løbende ind nogle brandvarme "varmedunke" som hun hele tiden varmede i micro-ovnen. En slags "hot stone deluxe" massage. På den måde var kroppen hele tiden varmet op, inden hun tog fat.

Og tog fat, det gjorde hun. Hun sprudler af energi og er hammer stærk. Der blev æltet og strukket, hun masserer meget med knæene, og hun kravlede rundt på mig. Der er knald på hende, selv når hun snakker, går det stærkt.

Hvis vi lige ser bort fra 25 cm (...OK, så 20 cm da 😁..) af min krop, var hun overalt. Hvis du er spinkel eller ømskindet, er jeg ikke sikker på, at det er stedet for dig. Men hvis du er lidt godt polstret eller muskuløs, er det absolut stedet for dig!

Jeg tror det er et grønt sted (dog massage uden underbukser). Der var ikke optræk til noget hanky panky, men jeg tror nu heller ikke, at hun vil være særlig god til det. Begrebet "at være blid" tror jeg slet ikke findes i hendes ordbog 😊

Men misforstå mig ikke. Jeg har prøvet mange massører som angiveligt giver hård massage, men hvor det egentlig bare gør stjerne-ondt. Det er ikke tilfældet her. Malika er særdeles kvalificeret og er meget opmærksom på, om man har det godt. Så hun er supergod, hvis du er til kontant massage, hvor du har en fantastisk følelse bagefter.

Prisen er 20% over standardpriser, men det er pengene værd.

Skrevet

Havde præcis samme oplevelse da jeg var der. Grønt, men go massage. Dog lidt meget olie til min smag. Og har faktisk fået massage der er væsentlig hårdere. 😖

Men syntes nu alligevel at massagen var god. Dog ingen hj eller bj.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.