Hop til indhold

Bedste thai blowjob? Nordjylland.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kigget længe og har svært ved vælge hvilken thai jeg skal tage til. Jeg har læst en del anmeldelser men det er sjældent at detaljer som blowjob er beskrevet.

Det vigtigste for mig er blowjobbet med evt mulig for CIM/COF

Her er dem jeg har kigge på:

Poppy: https://annoncelight.dk/showad/445148

Milin: https://annoncelight.dk/showad/392383

Jenny: https://annoncelight.dk/showad/439816

Kia/Rose eller begge: https://annoncelight.dk/showad/441060

Tisha: https://annoncelight.dk/showad/453542

Eller selvfølgelig andre man har erfaringer med. På forhånd tak.

Skrevet

Tisha er en helt igennem vidunderlig pige. Jeg har været hos hende mange gange og kan varmt anbefale hende. Hun giver et godt blow, men vi går ofte relativt hurtigt videre til sexen og CIM/COF er mig bekendt ikke muligt hos hende. Så muligvis vil en af de andre piger være et bedre match for netop dig.

Jeg har dog ikke besøgt nogle af de andre, så her må nordjyske brødre byde ind med erfaringer.

Skrevet
  • Author

Tak, jeg er ny her. Jeg har sat det under thai i jylland skal det være mere specifikt synes du?😉

KalundborgMature skrev, for 3 timer siden:

@Denunge2001

Bare et lille hint, husk nu at skrive i overskriften hvor du søger 😉

Skrevet
  • Author
Hamderikkefårnokhjemme skrev, for 21 minutter siden:

Milin, helt klart du må komme hvor du vil, og hun sluger uden det koster ekstra, virkelig en dejlig pige

Har læst meget om at hun er den bedste men ikke så mange detaljer om fx bj. Men det lyder godt

Skrevet

Har besøgt Rose og Kia en gang hver, og det var ganske udemærket. Men synes ikke de kommer i nærheden af Tisha og Millin. De er begge super søde og har altid haft gode oplevelser hos dem. Hvis bj betyder en del for dig, havde jeg besøgt Milin. Hun giver den altid gas med facefuck, cim og hvad hjertet ellers begærer. Også derfor hun altid har været min favorit, hun er med på det næsten det hele og giver den 110% altid.

Tisha er også altid et besøg værd, men som en anden skriver her inde så tilbyder hun ikke cim, og bj delen har også været noget der blev overstået lidt hurtigt for at gå igang med sex delen de gange jeg har besøgt hende.

Hvis jeg besøger en anden pige, så bliver de altid målt op vs Milin, og hun vinder næsten hver eneste gang. Har besøgt hende et utal af gange, og har aldrig oplevet hende have en off dag eller noget.

Redigeret af LK12345

Skrevet
  • Author
LK12345 skrev, for 6 timer siden:

Har besøgt Rose og Kia en gang hver, og det var ganske udemærket. Men synes ikke de kommer i nærheden af Tisha og Millin. De er begge super søde og har altid haft gode oplevelser hos dem. Hvis bj betyder en del for dig, havde jeg besøgt Milin. Hun giver den altid gas med facefuck, cim og hvad hjertet ellers begærer. Også derfor hun altid har været min favorit, hun er med på det næsten det hele og giver den 110% altid.

Tisha er også altid et besøg værd, men som en anden skriver her inde så tilbyder hun ikke cim, og bj delen har også været noget der blev overstået lidt hurtigt for at gå igang med sex delen de gange jeg har besøgt hende.

Hvis jeg besøger en anden pige, så bliver de altid målt op vs Milin, og hun vinder næsten hver eneste gang. Har besøgt hende et utal af gange, og har aldrig oplevet hende have en off dag eller noget.

Mange tak for svar! Det lyder virkelig godt. Jeg prøvede at skrive til hende igår, men uden respons. Hvordan kommer man best i kontakt med hende?

Jeg gætter på at hun får mange henvendelser, så det er nok ikke alle hun svarer

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 2 timer siden:

Mange tak for svar! Det lyder virkelig godt. Jeg prøvede at skrive til hende igår, men uden respons. Hvordan kommer man best i kontakt med hende?

Jeg gætter på at hun får mange henvendelser, så det er nok ikke alle hun svarer

Skriver bare altid en sms til hende, og der svarer hun altid mig. Jeg mener dog at hun ikke arbejder til så sent, så jeg ville nok skrive til hende i løbet af formiddagen/middagen og få planlagt noget.

Skrevet
  • Author
LK12345 skrev, for 3 timer siden:

Skriver bare altid en sms til hende, og der svarer hun altid mig. Jeg mener dog at hun ikke arbejder til så sent, så jeg ville nok skrive til hende i løbet af formiddagen/middagen og få planlagt noget.

Okay jeg prøvede også her til formiddag, tror desværre ikke hun har tænkt sig at svare øv øv.

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 48 minutter siden:

Okay jeg prøvede også her til formiddag, tror desværre ikke hun har tænkt sig at svare øv øv.

Kan ikke se hendes annonce er aktiv idag? Måske hun har nogle dages fri.

Tror bare du skal prøve igen en anden dag, evt prøv at skrive til hende på whatsapp hvis det er fordi du ikke vil have det ser ud som om du spammer hende.

Skrevet
  • Author
LK12345 skrev, for 40 minutter siden:

Kan ikke se hendes annonce er aktiv idag? Måske hun har nogle dages fri.

Tror bare du skal prøve igen en anden dag, evt prøv at skrive til hende på whatsapp hvis det er fordi du ikke vil have det ser ud som om du spammer hende.

Super det er modtaget, jeg afventer og giver det et skud igen en anden dag.

Den var aktiv i formiddags, men må være fjernet igen.

Hvem vil du anbefale hvis det ikke lykkes at komme i kontakt med Millin?

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 16 minutter siden:

Hvem vil du anbefale hvis det ikke lykkes at komme i kontakt med Millin?

Det tænker jeg nok skal lykkedes.
Altså hvis bj med cim/cif er vigtigt for dig, så er det et godt spørgsmål. Havde sagt Tisha ellers, men det tilbyder hun ikke.

Et bud havde været Jenie https://annoncelight.dk/showad/410056 men kan se hun ikke er i Aalborg lige pt, men det kommer hun ofte.

Rose og Kia er heller ikke noget dumt bud, fik hvertfald cim da jeg besøgte Rose. Af de to ser Kia helt klart bedst ud efter min mening, men synes hun virker mere som en massage pige der tilbyder noget ekstra. Men besøgte hende i Januar så måske det har ændret sig, men dengang var sex delen hvertfald noget der virkede på hende som om det skulle overståes. Havde ikke samme fornemmelse med Rose, og hun er virkelig en energibombe også.

Redigeret af LK12345

Skrevet

Jeg vil advare alle om at besøge Milin og Tisha, for så er det sværere for mig at få aftaler med dem 😂

Begge to er helt fantastiske at være sammen med! Mega lækre og altid søde og i godt humør 😊

Hvis det kun handler om blowjob, så tror jeg at Milin vinder på målstregen, men det er tæt løb.

• 3 weeks later...
Skrevet
Hamderikkefårnokhjemme skrev, den 6.5.2026 at 20:37:

Milin, helt klart du må komme hvor du vil, og hun sluger uden det koster ekstra, virkelig en dejlig pige

Er det muligt sex uden?

Skrevet

Har Millin en annonce i kan linke til ?…. Jeg åbnede mine øjne og så øverst i tråden…. Se bort fra mit spørgsmål 🫠

Redigeret af Med.Lem

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.