Hop til indhold

Tantra inkl. hvad.?

Featured Replies

Skrevet

Et par spørgsmåæl: Når der skrives forkortet "FP" - hvad betyder det så?

2) Hvis man bestiller tantra massage hos en thai, hvordan afsluttes det så (kaldes vel "happy ending") ..er det med hånden, eller er det samleje? Og skal det i så fald aftales på forhånd, eller er det undersforstået, altså at thaipigerne regner med at det skal slutte på den måde?

Skrevet

Er du i tvivl om hvad der helt præcist gemmer sig bag forkortelserne og begreberne der annonceres med, så er det bedste du kan gøre at spørge GP'en direkte.

Mange begreber kan have vidt forskellig betydning hos forskellige GP'er. GFE er f.eks. en klassiker. Forkortelsen betyder girlfriend experience, men hvad det dækker over er der ikke nogen konsensus om blandt GP'er. Skulle jeg selv definere det ville det altid inkludere kys, men det ses relativt ofte at GP'er, som explicit ikke tilbyder kys, tilbyder GFE på menuen. Tantra massage vil jeg mene befinder sig i samme kategori af begreber, som kan tolkes vidt forskelligt. Så spørg den konkrete pige du vil besøge, inden du evt. selv overfortolker hvad der udbydes.

FP er forkortelse for full package, som anvendes hyppigt i thai annoncer. Her har jeg dog stadig til gode at møde en thaipige, som ikke er indforstået med at det betyder sex oven i massagen 😊

Skrevet

Enig med @Bigstok i, at FP er lig med, at der indgår sex i den ydelse, du køber. Det er ikke det samme som, at hvis du køber 60 minutter med FP, at I så har sex i 60 minutter. Typisk er en god del af tiden sat af til massage. Som oftest er der massage inden sex, men det kan variere pigerne imellem.

michael.andersen47 skrev, for 4 timer siden:

Hvis man bestiller tantra massage hos en thai, hvordan afsluttes det så (kaldes vel "happy ending") ..er det med hånden, eller er det samleje?

Bestiller du tantra til fx 600 kr for 60 minutter, så får du de lette tantraagtige strøg, men ikke med en afslutning. Den betaler du for særskilt, og du aftaler med pigen ud fra hvad hun tilbyder og hvad du ønsker. I Storkøbenhavn er merprisen for de forskellige afslutninger normalt håndjob +300, blow +500, sex +1000. Men variationer forekommer.

Happy ending plejer mig bekendt mest at gå på, at massagen afsluttes med et håndjob, men i nogle tilfælde kan det mere bredt referere til, at du får en udløsning enten via hånd, mund eller sex.

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 4 timer siden:

Er du i tvivl om hvad der helt præcist gemmer sig bag forkortelserne og begreberne der annonceres med, så er det bedste du kan gøre at spørge GP'en direkte.

Mange begreber kan have vidt forskellig betydning hos forskellige GP'er. GFE er f.eks. en klassiker. Forkortelsen betyder girlfriend experience, men hvad det dækker over er der ikke nogen konsensus om blandt GP'er. Skulle jeg selv definere det ville det altid inkludere kys, men det ses relativt ofte at GP'er, som explicit ikke tilbyder kys, tilbyder GFE på menuen. Tantra massage vil jeg mene befinder sig i samme kategori af begreber, som kan tolkes vidt forskelligt. Så spørg den konkrete pige du vil besøge, inden du evt. selv overfortolker hvad der udbydes.

FP er forkortelse for full package, som anvendes hyppigt i thai annoncer. Her har jeg dog stadig til gode at møde en thaipige, som ikke er indforstået med at det betyder sex oven i massagen 😊

Og GP betyder....? (sorry - jeg er ren amatør på området...)

Skrevet

Hvis der tilbydes og købes B2B - altså body to body massage er det vist også forskelligt om det indbefatter berøringer og slik. Det må man så spørge om.

Skrevet

1) FP betyder fuld pakke.

2) Du får aldrig rigtig tantramassage på et thaisted. Det er den korte version. En rigtig tantramassage er så langt fra den verden, som det kommer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.