Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har nogen smukke og ret liderlige piger som jeg har brugt til lukkede sex fester .

Vi ønsker nu at åbne op og har i den forbindelse brug for et godt sted vi kan leje i Kbh om omegn da vores sædvanlige “kneppe fabrik” lokation er stoppet

Legelejligheden er for lille

Playroom har sat begrænsninger på 6-8 stk og de fester jeg holder er ofte oppe på 20 +

Nogen der kender til et godt sted

Hotel er no go og private hjem som Airbnb er måske lige tarveligt at bruge for værtens skyld

Hvad tænker ?

Skriv gerne privat

Skrevet
Nexuskbh skrev, for 25 minutter siden:

Hej

Jeg har nogen smukke og ret liderlige piger som jeg har brugt til lukkede sex fester .

Vi ønsker nu at åbne op og har i den forbindelse brug for et godt sted vi kan leje i Kbh om omegn da vores sædvanlige “kneppe fabrik” lokation er stoppet

Legelejligheden er for lille

Playroom har sat begrænsninger på 6-8 stk og de fester jeg holder er ofte oppe på 20 +

Nogen der kender til et godt sted

Hotel er no go og private hjem som Airbnb er måske lige tarveligt at bruge for værtens skyld

Hvad tænker ?

Skriv gerne privat

Var der ikke en eller anden lokalpolitiker i Jylland der lejede forsamlingshuset til sådan noget?

Skrevet
  • Author
ensomfyr skrev, for 7 minutter siden:

Var der ikke en eller anden lokalpolitiker i Jylland der lejede forsamlingshuset til sådan noget?

Det var ikke problemet.

Problemet var at han tog penge til sig selv og den går jo ikke

Skrevet

Jeg oplevede en gang i Cityswingers på Amager, at første sal var lukket pga privat arrangement. Kunne måske være en mulighed?

Og så lyder det da tiltalende med de fester. Kan man komme med?

Hilsen

Lars

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 10 timer siden:

Swingland i Ishøj er en mulighed...

Havkatten skrev, for 8 timer siden:

PussyGalores lejer vist også ud.

Dette kunne være en mulighed . Er der mon andre bordeller der også lejer ud i kbh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.