Hop til indhold

Artige Emma i Randers

Featured Replies

Skrevet

Annonce

Jeg besøgte i dag artige Emma, og hvor er jeg glad for det!

Emma var let at få en aftale med, og tog imod mig et kendt sted i Randers.

Hendes annoncetekst og billeder er efter min bedste overbevisning retvisende, og hun virkede på mig som en meget ærlig og ligefrem pige.

Da hun tog imod mig var hun rolig og velkommende, og da jeg flere gange har oplevet at min piercing er et no-go, så havde jeg spurgt på forhånd om det var okay. Også her har jeg oplevet at det var okay på SMS men et no-go når man så først har betalt.

Ikke her: Emma var ikke til at bringe ud af kurs, og jeg må sige at hun leverede en meget dejlig oplevelse. Jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at klæde hende af, det er heller ikke altid man får det tilbud.

Under hendes tøj afsløredes en meget flot og indbydende ungkvindekrop med tilpas små, flotte og kyssevenlige bryster, en mave man får lyst til at kærtegne, en glatbarberet og velduftende mis, et par flotte brede hofter og en mås man kan se på i timevis.

Arme, ben, hals og ansigt var også godt med, og jeg vil mene at hun er indbegrebet af naboens datter som man bare ikke kan få ud af tankerne.

Hun var dejlig at røre ved, og hun var dejlig at dufte til - ingen stærke parfumer eller overdreven makeup her, bare hende selv.

Selve akten var også skøn. Hun havde masser af indlevelse og min oplevelse blev kun bedre af at føle hendes naturlige safter i rigelige mængder!

Vi nussede lidt bagefter, og det var en dejlig afslutning.

Stedet er som det er - indgangen trænger i den grad til en gang Ajax, men lejligheden er helt okay.

Emmas krop er en 10’er når man som jeg bare ikke kan få nok af “naboens datter” i al sin kvindelighed.

Emmas væremåde er også en 10’er, hun var meget indlevende og sød - også både før og efter akten.

Emmas priser er også godkendt når man ved at man er sammen med en frisk dansk pige, der er glædespige fordi hun selv har valgt det.

Ville jeg besøge hende igen? Ja, det er der ingen tvivl om. Næste gang ville jeg betale de ekstra penge for at have en halv time sammen med hende i stedet for et kvarter. Og den ekstra tid skulle helt sikkert bruges på at nusse og bare nyde hende.

Vær sød ved hende, det

Redigeret af Croozio

• Croozio changed the title to Artige Emma i Randers
Skrevet

Hej Croozio!

Tak for den virkelig søde anmeldelse 🥰😘

Det var et dejligt besøg... Der skal mere end en piercing til at slå mig ud af den 😅 Jeg tog det som en oplevelse (og en god en af slagsen 😉)

Jeg håber vi ses igen næste gang jeg kommer til Randers 🚗🥰

Skrevet
  • Author
ArtigeEmma skrev, for 54 minutter siden:

Hej Croozio!

Tak for den virkelig søde anmeldelse 🥰😘

Det var et dejligt besøg... Der skal mere end en piercing til at slå mig ud af den 😅 Jeg tog det som en oplevelse (og en god en af slagsen 😉)

Jeg håber vi ses igen næste gang jeg kommer til Randers 🚗🥰

Selv tak Emma - den er så velfortjent😘

Jeg håber bestemt også vi ses. Næste gang i mere end et kvarter - du er sg’u dejlig!

C

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.