Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

som det ofte er tilfældet med de her thai piger ude i landsbyerne så kan man godt lægge 10 år til den alder de skriver og nogle ekstra kilo, og det er sjældent hende på billederne man møder har nu været på denne adresse nogle gange og det gælder de fleste af de piger der er der.

https://annoncelight.dk/showad/456089

Skrevet

Hej Wesker

Var det en dårlig oplevelse?

Kan du fortælle lidt mere, har selv overvejet at tage et smut forbi. 😃

Lyder lidt som en dårlig oplevelse.

Skrevet

Det kan godt være de er ældre inden de skriver, men på dette sted har jeg nu altid fået en god behandling, jeg har besøgt flere af pigerne på denne adresse, har altid været tilfreds når jeg er gådet der fra, og så har de en meget fær pris , syntes jeg 40 minutter til mellem 800 til 1000 kr, jeg kan kun anbefale stedet.

Skrevet
  • Author

Hej

ja det var en dårlig oplevelse, som som sagt så var hun ikke i nærheden af at ligne hende på billederne, havde betalt for 45 min og havde bedt om bad sammen først men det blev der ikke noget af, starter ud med massage hvor hun tager tøjet af og sætter sig oven på mig, tror den massage gjorde mere skade end gavn og det eneste jeg kunne fokuserer på var hende skægstubbe på fissen der stak mig i ryggen og min pik der blev mast af hendes vægt. slutter af med et halv dårlig blow et af de BJ hvor hun bruger halvdelen af tiden på af hive i pikken, jeg tænker bare det kan jeg sku selv gøre der hjemme sut nu for satan, til slut knepper jeg hende.

Redigeret af wesker
glemte noget

Skrevet

røv og nøgler det er åbenbart pimps nye værktøj de laver egen anbefalinger af numre mega trist man kan ikke regne med noget som helst ud over og rate dusken på 180.x

ud fra billeder og tekst var jeg rigtig meget i tvivl og valgte at hoppe over

der er nok flere fakes derude end reelle kvinder

Skrevet
wesker skrev, for 3 timer siden:

Hej

ja det var en dårlig oplevelse, som som sagt så var hun ikke i nærheden af at ligne hende på billederne, havde betalt for 45 min og havde bedt om bad sammen først men det blev der ikke noget af, starter ud med massage hvor hun tager tøjet af og sætter sig oven på mig, tror den massage gjorde mere skade end gavn og det eneste jeg kunne fokuserer på var hende skægstubbe på fissen der stak mig i ryggen og min pik der blev mast af hendes vægt. slutter af med et halv dårlig blow et af de BJ hvor hun bruger halvdelen af tiden på af hive i pikken, jeg tænker bare det kan jeg sku selv gøre der hjemme sut nu for satan, til slut knepper jeg hende.

Undskyld hvem af pigerne har du besøgt??

Skrevet

Hejsa,

Jeg har besøgt Patty i dag, jeg er 90% sikker på det er hendes billeder, de har fået lidt AI hjælp lige som alle andre gør.

Hendes engelske er ikke verdens bedste men stadig i den gode ende hvor komplikation var nemt.

I hendes beskrivelse står der at hun er trimmet, det er hun også, det kunne man mærke lidt da hun gav den gas med B2B, men da jeg lå mellem hendes ben og gav hende en slikke tur, så var der ikke nogle trals hår, ikke noget der stikkede eller noget i den stil, og så smagte hun dejligt.

Hun kysser gerne, blev modtaget med kys i døren, efter badet da jeg kom… der mangler helt sikkert ingen kys.

Hun giver et fantastisk blow, og en dejlig fast massage, brysterne er ikke så store som jeg havde håbet men de er naturlige, hvilke jeg bedst kan lide, som nogle har bemærket, så har hun lidt mave, men det har jeg også😂😂

Hun har flere profiler og for god ordens skyld, så kommer de her under så andre også kan finde dem.

https://annoncelight.dk/showad/456918

https://annoncelight.dk/showad/456089

Jeg er fan, kommer helt sikkert igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.