Hop til indhold

Sverige / Malmø

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre.

Hvad er der af muligheder? Både for alm GP og Thaimassage med fullpack

Ved det vist er ulovligt, men derfor kan der jo være smuthuller alligevel.

Go there / Don’t go there?

Skrevet
exostar skrev, 1 time siden:

Hej Brødre.

Hvad er der af muligheder? Både for alm GP og Thaimassage med fullpack

Ved det vist er ulovligt, men derfor kan der jo være smuthuller alligevel.

Go there / Don’t go there?

Faktisk ikke ulovligt at sælge sex i Sverige det er ulovligt at købe det , så det er hos dig risikoen er hos ikke hos personen der sælger det. Og faktisk har politiet faktisk en masse undecover til at anholde folk der vil købe. Så mit råd lad være med at tage chancen

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet

Mht. at tage chancen, så tror jeg ikke en eneste sexkunde nogensinde er blevet straffet med fængsel i Sverige. Typisk bødestraf, men ikke fængsel. I hvert fald hvis man er ustraffet til at starte med.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 11 minutter siden:

Mht. at tage chancen, så tror jeg ikke en eneste sexkunde nogensinde er blevet straffet med fængsel i Sverige. Typisk bødestraf, men ikke fængsel.

Nej men hvorfor tage chancen

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 minut siden:

Nej men hvorfor tage chancen

Jeg er sådan set enig. Hvorfor tage chancen, når det er lovligt lige ovre på den anden side af sundet. Blot tror jeg ikke man skal frygte fængsel i Sverige, snarere bøde og udskamning.

Skrevet
W.C. Fields skrev, 1 time siden:

Jeg er sådan set enig. Hvorfor tage chancen, når det er lovligt lige ovre på den anden side af sundet. Blot tror jeg ikke man skal frygte fængsel i Sverige, snarere bøde og udskamning.

Jeg ville heller ikke gøre det i Sverige.

Risikoen er sikkert ganske lille, men der er en lille risiko. Som @W.C. Fields skriver, så ender det sikkert blot med en bøde, hvis det er første gang. Det kan man jo nok leve med, men det er nok snarere alt besværet i den forbindelse, som man nok gerne vil være foruden.

Og især når vi taler om Malmø. Hop på et tog i Malmø, og man er vel på Amager efter 20-25 minutter.

Skrevet

Der er masser af steder i sverige/malmö.

Og risikoen er sindsygt lille.

Men du ved dessvärre ikke hvad du kommer ind til. Da klinikerne ikke har billder af dem der arbejder.

Og de yngre thaier vil ikke arbejde i malmø.

Skrevet

Jeg har besøgt en ung svensk pige, som jeg fandt via Sugardaters.dk.

Kørte der op i bil, cirka 30 min fra Helsingborg, samme eftermiddag, som vi begyndte at skrive sammen på SD om morgenen.

Hun var en lækker ung studerende. Hun var meget sexglad. Som en veninde/bolleven.

Det var sgu god sex for pengene. 1209 dkr, og vi sås flere gange siden.

Dette blot for at fortællen om en alternativ måde at møde en svensk pige på.

Har i øvrigt også brugt SD til møder i Rumænien og Spanien

Redigeret af FrenchLove
Fejl

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.