Hop til indhold

Catarina New Girl Odense

Featured Replies

Skrevet

Hendes profil er kun 2 dage gammel, så det er vel begrænset hvor mange der har nået at besøge hende. Derudover har hun allerede nået at skifte navn fra Julie til Catarina. Jeg ville nok bede om en form for bekræftelse af billederne inden besøg.

Skrevet

Ud fra de nye billeder i hendes annonce ligner hun utroligt meget en jeg tidligere har besøgt for en del år siden. Hun var ret lækker dengang, men efter hun begyndte at ændre sin krop med nye bryster og et mere trænet look var jeg ikke længere så interesseret. Men hun er sandsynligvis ægte nok.

Skrevet

Efter at have gennemgået 50 sider med mine gamle indlæg har jeg fundet frem til hendes anmeldelse fra dengang, hvor hun faktisk også kaldte sig Catarina:

Anmeldelse

Skrevet
Den Lange skrev, for 10 timer siden:

Efter at have gennemgået 50 sider med mine gamle indlæg har jeg fundet frem til hendes anmeldelse fra dengang, hvor hun faktisk også kaldte sig Catarina:

Anmeldelse

Vildt arbejde at du finder min anmeldelse fra 2019. Husker hende som en rigtig sød og lækker pige.

Skrevet
Smølfen27 skrev, for 9 timer siden:

det er sgu dedikeret, godt gået. Er det samme billeder fra dengang? 6 år gamle?

Nej, det er helt sikkert andre og nyere billeder. Hun var slet ikke så muskuløs og trænet dengang. Hun er omkring 30 år nu, så jeg tror ikke der er tale om gamle billeder.

Skrevet

Jeg besøgte Catarina i går og det er 100% hende på billederne, og de er helt nye, ligesom videoen hun nu har i annoncen. Jeg synes hun er meget smuk, der var en god kemi mellem os og så fik jeg super god behandling. Den varmeste anbefaling herfra ❤️

Det var ikke så nemt at finde stedet (tæt på havnen) men det lykkedes mig endelig, man skal bare følge hendes instruktioner.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.