Hop til indhold

Sandra dee

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været forbi sandra i Esbjerg??

Skrevet

Nogen der har været forbi sandra i Esbjerg??

Nej, men skynd dig ned og besøge hende og skriv en anmeldelse - så vi andre kan se om vi skal komme diesel på Skoda'en og en tur til Esbjerg... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Har besøgt hende i Varde! Lækker lækker pige med dejlig indlevelse, super krop, dejlige øjne og rigtig nem at tale med!!

Kan kun anbefale hende :-)

Skal selv snart på besøg igen!!!

/ Jyden

Skrevet

Priserne står på hjemmesiden... :cool:

• 4 weeks later...
Skrevet

Eiii...nogen burde da have gjort mig opmærksom på at du (jydenstærkogsej) har skrevet så pænt om mig, så jeg kan sige pænt tak :)

- Også pænt tak fordi du fulgte med til Esbjerg :)

Skrevet

Jamen jeg følger meget gerne med :-) ...og det var endnu en rigtig dejlig oplevelse, hvor vi kom til at lære" hinanden endnu bedre at kende!

Jeg kan varmt anbefale Sandra Dee som værende smuk, sød, begavet, nærværende, lækker og hun er helt klart et besøg værd :-)

/ Jyden

Skrevet

Mange tak :)

Skrevet

Det er faktisk Sandra (mig) på samtlige billeder :)

Skrevet

Ok, tak.

Syns det lignede 2 forskellige piger, og i er jo også flere piger på stedet, derfor ;)

Hygge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.