Hop til indhold

Nå den foretrukne GP har karantæne på EG

Featured Replies

Skrevet

Min foretrukne GP har fået karantæne på EG!

Al vores kommunikation indtil nu har været på EG, så jeg kan ikke kontakte hende og hun kan ikke kontakte sine gæster.

DET ER TRÆLS

Så kære skønne kvinder på GP sikker jer at de mænd I gerne vil se igen har alternative kontakt muligheder evt e-mail

Skrevet

sn57 skrev, for 19 minutter siden:

Al vores kommunikation indtil nu har været på EG, så jeg kan ikke kontakte hende

Kunne du ikke skrive en mailadresse herinde som hun kunne kontakte dig på? Feks i denne tråd. (Selvfølgelig en mailadresse oprettet kun til dette formål). Hun læser vel med herinde stadigvæk

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet

Har du prøvet at se på hendes profil under "om mig" det kan være at hun har angivet tontakt oplysninger der )

Redigeret af lille_peter

Skrevet
sn57 skrev, for 8 timer siden:

Al vores kommunikation indtil nu har været på EG, så jeg kan ikke kontakte hende og hun kan ikke kontakte sine gæster.

DET ER TRÆLS

Så kære skønne kvinder på GP sikker jer at de mænd I gerne vil se igen har alternative kontakt muligheder evt e-mail

Det lyder da mærkeligt, hvis du ikke har en emailadresse eller et mobilnummer på din fortrukne. hun må vel også have nogle kontakt info på sine annoncer

Skrevet
  • Author
JenniferTheLady skrev, for 28 minutter siden:

Det lyder da mærkeligt, hvis du ikke har en emailadresse eller et mobilnummer på din fortrukne. hun må vel også have nogle kontakt info på sine annoncer

Vi har altid kommunikerer via EG, hendes profil her har ingen kontakt info, og hun annoncere kun andre steder når hun er at træffe andre steder end hendes private sted, hvilket det kan være længe imellem og jeg har jo ikke tidligere haft brug for at notere email og mobil nr hvis det står der.

Skrevet
sn57 skrev, for 2 timer siden:

Vi har altid kommunikerer via EG, hendes profil her har ingen kontakt info, og hun annoncere kun andre steder når hun er at træffe andre steder end hendes private sted, hvilket det kan være længe imellem og jeg har jo ikke tidligere haft brug for at notere email og mobil nr hvis det står der.

På AL kan du under indstillinger vælge "gamle annoncer" og måske finde hende der.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 11 timer siden:

På AL kan du under indstillinger vælge "gamle

JenniferTheLady skrev, for 13 timer siden:

Hvordan fandt du ud af hun har fået karantæne ?

Burde have skrevet "antager" hun plejer at være meget aktiv her på EG, så enten har hun karantæne, er syg eller valgt at stoppe.

Er det det sidste så er det i hendes gode ret og skal ikke forstyrre/generes men når jeg har haft gode oplevelser med en kvinde får hun selvfølgelig en betydning for mig, derfor betyder det også noget hvordan hun har det

Skrevet
sn57 skrev, for 13 minutter siden:

Burde have skrevet "antager"

Du kan kigge hendes profil finde de sidste kommentarer hun har lavet og se om der er en irettesættelse fra staff. Så ved du da om det karantæne eller noget andet. Hvis du har sendt en besked. Kan du også se i toppen af samtalen om hun har læst den.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.