Hop til indhold

FRÆK 21 ÅRIG, VILD LILLE BLONDINE SØGER FASTE KUNDER

Featured Replies

Skrevet

3.000,- + hotelværelse... Det var hidsigt!

G.G.

Skrevet

Jeg tror hun er ... en 11 / 10. 

Skrevet

MrT... Hvor får du det fra? Ud fra prisen? For billederne er da ikke de bedste, der skal mere til i den pris...

Skrevet

MrT... Hvor får du det fra? Ud fra prisen? For billederne er da ikke de bedste, der skal mere til i den pris...

Sagt i spøg. Lea har en vanvittig sprød krop og hun lyder som lidt af en frækkert. Selv om det er meget svært at bedømme, så er jeg ret overbevist om at hun også ser meget smuk ud. 

Skrevet

...måske når vi har haft mødt hinanden et par gange, kunne det være vi skulle hygge lidt i det offentlige og på swingerclub, hvis du er til det

Jeg gad godt nok ikke betale 3000 kr for en pige som andre åbenbart kan få glæde af stort set gratis i en swingerklub.

Det svarer jo til at købe en Lambourghini blot for at låne den gratis ud til andre.

Så ville jeg sgu godt nok føle mig ekstremt bollet i røven.

Men der er jo markeder for alle slags pengepunge, så der skal da nok være et par rige overklasseløg der kunne finde på at tage en "køretur" i Lea, blot fordi de ikke ved hvad de ellers skal bruge deres penge på...

Skrevet

Ja altså hver sin smag.. Jeg syntes bare hun ser røv kedelig ud, på sådan en alm måde....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.