Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst flere af kommentarene i Aalborg trådene valgte jeg at lave en aftale med Yara nu hun er kommet til Aarhus. Det var nemt og hurtigt at booke tid hos hende via sms. Der er 2 timers Parkering for dem der ankommer i bil.

https://annoncelight.dk/showad/448872

Bestilte 45 min FP til standard Aarhus priser. Ankommer til stedet (nybyggeri) hvor jeg hurtigt blir lukket ind af hoveddøren takket være dørtelefon. Jeg skrev bare sms om at jeg var her og så åbnede hun døren. Stedet er nyt og det er en lejlighed hvor hun har værelse.

Yara er virkelig en smuk lille thainips og jeg blir modtaget med kram og et kys og vist ind på værelset til en stor seng. Jeg begynder at tage jakke og tøj af, men her mener Yara at det er da noget hun skal gører og det får hun bestemt lov til. Underdrengene af og sjoverten stritter allerede. Det skal siges Yara er iført en lille sort gennemsigtig sag hvor hendes bryster stritter uden for og en lille g-strengstrusse. Hun blir henrykt af at se ham stritte og jeg fortæller at han bare er glad for at se hende :P (al kommunikation foregår på engelske. Yara er ikke super til engelsk, men hun prøver det bedste hun kan ). Blir beordret ned på senge og om på maven og så en dejlig hård gang massage. Det er helt sikkert at hun kan sit kram her. Det er ikke bare olieplaskeri, men virkelig kompetent hård massage. Efter massage kommer den sædvanlige "turn around". Jeg blir bombarderet med kys konstant af Yara og det er ikke tantekys, det er ægte lidenskablige kys. Vi kommer gennem akten med sut, rid og missionær og så må jeg overgive mig og komme ud over hendes dejlige flade mave. En tur i bad hvor hun joiner og vasker dig. 1 Cola til vejen hjemad. Jeg var ude igen præcis 45 min efter jeg ankom og det var uden Yara havde kigget på uret en eneste gang )

Yara sutter iøvrigt uden gummi )

Bedømmelse:

Pigen: 10/10 - hun er virkelig smuk
Massagen: 10/10 - Det er ikke bare oliepjat

Sexen: 10/10 - Den dejlige lille krop er bare lækker og det samme er hendes stramme fisse.

Stedet: 7/10 - Det er midt i et boligkvarter, men Yara er virkelig hurtig til at lukke dig ind. Jeg ventede ikke ved døren, den blev åben 1½ meter før jeg nåede den og kunne gå direkte ind.

Opfordring: I Gentlemens i Aarhus skal se og komme afsted, hun er her ca 2 mnd mere. Hun savner kunder og kommer direkte fra Aalborg hvor hun fortæller at de er mere købelysten end Aarhusianerne. Det kan vi da ikke have hængende på os P

Redigeret af KomBareDo

Skrevet

Mange tak anmeldelsen, det lyder jo som en lækker oplevelse 😀

Jeg havde overvejet at besøge Yara, men jeg må også være ærligt og sige at de tatoveringer afskrækker mig, da jeg personligt ikke er kæmpe fan af piger med tatoveringer, men hver sin smag.

Jeg er træt af, at der er nogle thaipiger som snyder med billeder og at det er nogle buttede thaipiger man møder og ikke så køn. Jeg vil hellere foretrække Yara frem for det, kan man sige. Nu må vi se 😊

Skrevet

Flot anmeldelse, det lyder jo nærmest som at komme i himmerriget, det må prøves, og jeg går udfra det du skriver med, at det sprøjte ud på hendes flade mave, at det er uden kondom eller hev du det af og så fyrede kanonen af, ligegyldigt hvad så skal det prøves, bare det med massage uden olie lyder jo som hun kan sit kram😇

Skrevet
  • Author
MUVITO skrev, for 10 timer siden:

Flot anmeldelse, det lyder jo nærmest som at komme i himmerriget, det må prøves, og jeg går udfra det du skriver med, at det sprøjte ud på hendes flade mave, at det er uden kondom eller hev du det af og så fyrede kanonen af, ligegyldigt hvad så skal det prøves, bare det med massage uden olie lyder jo som hun kan sit kram😇

Man kan ikke fyrer den af på maven hvis kondomet sidder på -P

Skrevet
  • Author
Mike56 skrev, for 17 timer siden:

Mange tak anmeldelsen, det lyder jo som en lækker oplevelse 😀

Jeg havde overvejet at besøge Yara, men jeg må også være ærligt og sige at de tatoveringer afskrækker mig, da jeg personligt ikke er kæmpe fan af piger med tatoveringer, men hver sin smag.

Jeg er træt af, at der er nogle thaipiger som snyder med billeder og at det er nogle buttede thaipiger man møder og ikke så køn. Jeg vil hellere foretrække Yara frem for det, kan man sige. Nu må vi se 😊

Yara snyder ikke med sine billeder (måske er hun 3-4 år ældre end 29 ). Hendes tatoveringer er meget afdæmpet og syntes de er flotte. Men nu er jeg også selv til tatoveringer :)

Skrevet
MUVITO skrev, den 21.4.2026 at 21:24:

Hun må vist have et besøg snarest selv og annoncen ikke lige er aktiv!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.