Hop til indhold

100% "ombygget" mand til kvinde

Featured Replies

Skrevet
  • Author
morfar1 skrev, for 40 minutter siden:

Måske hende her Tara

Mange tak..godt fundet.

Har du været der?

Redigeret af Neslo1108

Skrevet
  • Author
michael40 skrev, for 9 minutter siden:

Tak...hun skriver dog ikke at hun er transkvinde...er det noget som du ved?

Skrevet
Neslo1108 skrev, for 1 time siden:

Tak...hun skriver dog ikke at hun er transkvinde...er det noget som du ved?

Det er da netop det hun skriver: Jeg er en 28-årig asiatisk transkvinde med frække fisse,

Skrevet
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Det er da netop det hun skriver: Jeg er en 28-årig asiatisk transkvinde med frække fisse,

Ja, det er det, som der skrives i Taras annonce, som @morfar1 linker til.

Derimod har @Neslo1108 ret i, at der i linket fra @michael40 ikke står noget om transkvinde. Det er dog en påstand, som flere har støttet op om i andre tråde om hende.

Neslo1108 skrev, for 5 timer siden:

Findes der nogle sådanne "kvinder" her på Sjælland

De fleste personer, der er født som mand og efterfølgende har fået foretaget alle indgreb for at transformere sig til en kvinde, ønsker ofte ikke at gøre opmærksom på, at de er født som mand, da de af hele deres hjerte ønsker at blive opfattet som en kvinde. Derfor ser man det stort set aldrig i annoncerne, og mange af disse GPer ser helst, at det ikke beskrives her på EG, hvis man har fået den information på tomandshånd. Heller ikke selvom det som i dit tilfælde er noget, som aktivt tilvælges, hvis jeg forstår dig rigtigt.

Tara er undtagelsen til ovenstående.

Skrevet

Søg på Sabrina på AL fra sydsjælland

Der opfyldes dine kriterier for en transgender :0). Har ikke “været” der selv men en go bekendt ;0).

Skrevet
Julius skrev, for 31 minutter siden:

Og - en penislængde på 17. Hvordan det så kan være muligt 😉

Så det også - et rigtig godt spørgsmål... en ægte hermafrodit?

• 4 weeks later...
Skrevet
SirCumaLot skrev, den 20.4.2026 at 20:19:

Søg på Sabrina på AL fra sydsjælland

Der opfyldes dine kriterier for en transgender :0). Har ikke “været” der selv men en go bekendt ;0).

Er vel ikke denne Sabrina? https://annoncelight.dk/showad/439062

For da jeg var sammen med hende for et par år siden, er jeg ret sikker på at hun var kvinde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.