Hop til indhold

Hvad gør i med useriøst glædespiger?

Featured Replies

Skrevet

Idag jeg er blevet brændt af. Vi har aftalt i sidste uge at jeg skal besøge den glædespige idag. Jeg spurgte igår Hvad tid kan du imorgen i e-mailen, intet svar tilbage, har også sendt sms til kvinden, heller ingen svar.

Skrevet

der er flere vinkler til sådan en sag her 😊

kan vi antage at annoncen eller pigen du ahr fundet ikke er en scam? dem er der jo mange af og oplever ofte at dem som bruger mail som kontakt oftere er fake. (vil understrege at det ikke altid er!) men i min optik... og som en der omgås okay meget i dette miljø ^^

personligt forsøger jeg ikke at aftale tider med så lang varsel i frygt for at de ikke bogføre deres bestillinger og så står der pludselig andre på adressen samme tid... 😅 (sket for mig før) ellers skal der være meget god kontakt op til så jeg er sikker på hun stadig er klar til mig på dagen

Men jaaaah hvad ville jeg gøre?
Hvis jeg kan se andre review og kan bekræfte at jeg har en aftale et ægte sted så ville jeg nok skrive en dårlig anmeldese af stedet og dele mit forløb med dem 🤗

Skrevet
Diaz Guy skrev, 1 time siden:

intet svar tilbage

Det er selvfølgelig træls, ligesom når det sker for os. Men eftersom der ikke var aftalt helt færdigt med klokkeslæt ville jeg ikke opfatte det som brændt af. Det kan være mange årsager til hun stoppede med at svare.

Skrevet

springer dem over der ikke har positiv review herinde det er den nemmeste måde specielt når man lige vurderer om det er en enkelt positiv fra brugere der kun lige er joinet, selv om de fleste af os nok er startet på den måde inklusiv mig selv, ofte kan man vurdere det blot ud fra beskrivelse af mødet i reviewet. hop videre til den næste, folk der udelukkende bruger whatsapp og mail er for det meste scam eller spild af tid af erfaring, ligeledes har jeg kun oplevet en hvor snapchat var the real deal men man kan jo være heldig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.