Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Valgte at besøgt Jane med 1x times fuld pakke (1500 kr) med håbet om at finde en Thai MILF med lyst til at lege.

Hun holder til i Herlev med gode muligheder for gratis parkering i nærområdet - halv diskret indgang.

Man bliver modtaget sødt og venligt af Jane og hun snakker og forstår faktisk godt dansk, for dem der har behov for / foretrækker dette.

Det bør dog bemærkes, at de billeder der er i hendes annoncer helt sikkert er af hende, men at de er af ældre dato.

Indledningvis (ca. 20 min tror jeg) modtog jeg en let massage med piringer de rigtige steder, massagen er dog på ingen måde noget at skrive hjem om, sammenholdt med den thai massage jeg har prøvet andre steder.

Herefter går det ned ad bakke.

Jeg bliver bedt om at vende mig om, og modtager så et halv hand-job / halvt blow job (annoncen lover mega fransk) til opvarmning, men det er et at de hurtigeste og mest kedelige blowjobs jeg har prøvet og Jan prøver primært at brug hund frem for mund.

Og som et andet medlem (https://www.eroguide.dk/forum/topic/212427-jane-herlev-thaimassage/#comment-1757308) også anfører, så er lillemand knap nok i munden.

På intent tidspunkt har Jane lyst til kysseri hverken fransk eller tunge - og jeg har hvilkken fuld skæg, dårlig ånde eller ligner frankenstein.

Efter det lidt håbløse blowjob og manglende kysseri/nusseri, så overvejer jeg hvordan, jeg får afsluttet denne efterhånden intetsigende session.

Beslutter mig så for, at få hende til at give mig en ridetur.

Jane finder kondom frem og sætter det på lillemand - dernæst overtil rideturen ... som vel har varet i mellem 2 og 3 minutter, hvorefter hun hopper af og gør klar til doggy style.

Jeg afslutter så med doggy style , herefter fjerner hun komdom og forsvinder ud af rummet. Jeg kigger på uert på væggen i lokalet - der var på det tidspunkt gået 40 minutter ud af den samlede time.

Herefter en urtig skyller og så afsted.

Så kommer jeg tilbage ? - Aldrig i livet.

Ydelserne leveret står på ingen måde mål med annonceteksten - og her snakker vi ikke vurderinger på 3. og 4. decimal.

Som altid er der jo muligheden for manglende kemi, men dette kan ikke være tilfældet her, for min oplevelse er 99.9% identiske med oplevelserne beskrevet af @Lasse C og @[email protected]

Skrevet

Tak for beskrivelsen 😇 Kunne godt finde på at besøge en som hend eogså men tror jeg har hørt nok 🙏

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 3 timer siden:

Jan prøver primært at brug hund frem for mund.

Jeg forstår din irritation. Jeg hader det også, når de firbenede bliver inddraget i legen. 😉

Tak for en god og detaljeret anmeldelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.