Hop til indhold

Efterlysning af GP uden kondom på sjælland?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Kan i anbefale nogle GP'ere til sex uden kondom, som ikke direkte annoncerer med det? Send gerne PM 😁

Jeg søger i hovedstadsområdet og midtsjælland hovedsageligt, men kører gerne til resten af sjælland for en god oplevelse.

Jeg er åben for både danske, udenlandske og thai.

Jeg er helt med på at det kan være individuelt hvem det tilbydes til, og at kemi samt gentagne besøg er en vigtig faktor.

Men hvis nogen kan pege mig i retning af hvor der er større sandsynlighed for det, vil jeg sætte stor pris på det.

Mange tak! 🙏

Skrevet
  • Author

Tak Erhvervsmand1, jeg har godt haft Pixie i kikkerten som et muligt besøg, hun ser jo gudeskøn ud!😍

Mange tak til de af jer som har skrevet i PM, jeg tager fortsat gerne imod flere anbefalinger herpå og kan tilføje at jeg gerne tipper retur 😁

• 2 weeks later...
Skrevet

@DenKorte1918 og @allupinya

Velkommen til

I kan bare trykke på den knap der hedder "følg dette" oppe i højre hjørne, så får i helt automatisk en notifikation når der er nyt i tråden her, det bidrager ikke så pokkers meget til tråden at i "også gerne vil have flere anbefalinger"😉

Skrevet
Nygløden skrev, for 9 timer siden:

så får i helt automatisk en notifikation

Det hjælper bare ikke, når det handler om at få private beskeder. Folk skriver jo ikke gerne om en gp der sælger uden når det ikke står i annoncen, fordi det kan anses for dårlig stil. Please, Diskuter ikke det spørgsmål her, jeg forklarer bare - som det allerede fremgår! - at info kører på pb

Redigeret af Bebop

Skrevet

Jeg kunne også godt bruge nogle anbefalinger, som ikke direkte annoncerer med det

Send gerne PM 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.