Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter en kvinde der leverer CIM, og også gerne deepthroat. Jeg er duftfølsom, så det er vigtigt for mig at hun allerhelst er ikke-ryger, eller at det som udgangspunkt ikke er noget man lægger mærke til. Aldersspænd er helst 20'erne til 30'erne.

Bonus hvis hun er slank og har langt hår.

Skrevet

Der er massere der tilbyder begge dele på Nympho. Det er bare at gå igang med at kigge!

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Celeste / Legetøjfrbr. Hun tilbyder facefuck, deeptroat og CIM.
Link: https://annoncelight.dk/showad/437489

Hun har en virkelig lækker krop og hun er rigtig sød.
Hun siger "Jeg kan godt lide at gøre menesker glade"
Når jeg har besøgt hende, så har jeg i hvertfald et stort smil på.

Hun har fast sted her i Odense, men hun tager rundt i landet med mellemrum.

Jeg har kun prøvet hendes facefuck med CIM. Det er pisse godt.
Hun er en kan sit kram med at sutte og hun nyder det.

Du kan selv læse, hvad hun skriver on enkeltydelser inden for oralsex. Du skal bare spørge.
Det værste der kan sker, det er at hun siger, at det har hun ikke lyst til.
Hun siger, at hun som udgangs punkt sælger tid og ikke enkeltydelser, så du kan mixe. Igen spørg.

Hun er på Telegram, det foretrækker jeg frem for SMS, Det er linken med t.me i hendes annonce, du skal følge.
Nu skriver jeg det igen. Tag fat i hende og spørg. Hun kan sikkert fortælle om planer for, hvornår hun tager på turne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.