Hop til indhold

Næstved eller Herlev, eller snyde billeder.??

Featured Replies

Skrevet

de to sidste annoncer har jo samme tlf nr.

Men hvad angår den første kan det jo være at pigen pendler - prøv at skrive og spørge først den ene og så den anden. Spændende at finde ud af om der er to , og hvem af dem der i givet fald så lyver om billederne. Medmindre selvfølgelig, at de begge gør haha

Skrevet
  • Author

Billederne har hørt til Næstved et godt stykke tid..

• 4 months later...
Skrevet
  • Author

Har nogen erfaringer med pigen i Næstved, ?

De to sidste links..

Skrevet

jeg har. Hun er en relativt høj pige , køn og ualmindelig liderlig. Eksempel: jeg kneppede hende godt igennem (uden..) og kunne mærke det var oppe over så jeg gjorde det eneste ansvarlige og trak mig ud. Hun rakte ned om min hofter og trak mig ind igen - helt ind!!! - og lod mig skylle hendes indre med min elskovssafter.

Skrevet
Brunfilla skrev, for 52 minutter siden:

jeg har. Hun er en relativt høj pige , køn og ualmindelig liderlig. Eksempel: jeg kneppede hende godt igennem (uden..) og kunne mærke det var oppe over så jeg gjorde det eneste ansvarlige og trak mig ud. Hun rakte ned om min hofter og trak mig ind igen - helt ind!!! - og lod mig skylle hendes indre med min elskovssafter.

Mon ikke hun får travlt i den kommende tid😅

Skrevet

så jeg gjorde det eneste ansvarlige og trak mig ud

) )

Hmm ansvarligt er det vel ikke ligefrem at lade være med at bruge gummi overhovedet, hverken for den ene eller anden. Men jeg kæmper absolut heller ikke imod hvis akten foregår uden kondom ) så havde også fortsat når hun nu insisterer ) (og nej - jeg har aldrig fået en kønssygdom efter sexbesøg (i DK) og ja - jeg er og bliver tjekket (inkl. blodprøver) med mellemrum).

Skrevet
jegtilthai skrev, 1 time siden:

Hmm ansvarligt er det vel ikke ligefrem at lade være med at bruge gummi overhovedet, hverken for den ene eller anden. Men jeg kæmper absolut heller ikke imod hvis akten foregår uden kondom ) så havde også fortsat når hun nu insisterer ) (og nej - jeg har aldrig fået en kønssygdom efter sexbesøg (i DK) og ja - jeg er og bliver tjekket (inkl. blodprøver) med mellemrum).

Husk at der er sygdomme de kun checker for ved symptomer. Ja det lyder helt sindsygt fordi man jo så render rundt og smitter x antal kvinder i mellemtiden. Men alt dette har nu intet med den søde pige i næstved at gøre heldigvis.

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 17 timer siden:

jeg har.

Kan du afsløre om det er i en kælder i "landsdele kvarteret" ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.