Toddy 1422 Skrevet 15. Maj, 2014 Dum dag!!! Ja det lyder jo ikke særligt positivt, men sådan er det. Vågnede op i morges med kriller i halsen og en helt lukket næse. Jeg havde godt kunne mærke lidt i går aftes, men havde håbet at det ville være væk til i dag. Det var det så bare ikke, men afsted på arbejde, for det skal jo passes og mange gange bliver det jo også bedre i løbet af dagen. Det skete så heller ikke og kl 10.00, var jeg nødt til at aflyse en aftale, som jeg havde lavet til i aften. En aftale, som jeg virkelig har glædet mig til og hvor jeg endda havde lokket hende til at blive længere, end hun ellers havde planlagt. (jeg beklager meget og håber på at få en anden chance en dag ) Så nu ligger jeg her på sofaen og føler mig lidt slatten og min veninde, som før har "passet" lidt på mig i lignende situationer og omvendt, kan ikke komme, for hun har en fræk date (jeg håber da at den bliver lidt fræk ). Det værste er næsten at selvom jeg ligger lidt som en slatten karklud, så er jeg stadig utroligt lysten. Naturen er sgu ond og mærkelig nogen gange. Så nu har jeg lidt medlidenhed med mig selv og overvejede at skrive til Sunny og høre om hun ikke gav en tudekiks , men droppede tanken, for jeg tænker at hun har bedre ting at lave på en flot solskinsdag som i dag. Derfor har jeg nu besluttet mig for at drikke mig en ordentlig rumtoddy og da jeg har en stærk mistanke om, hvilken effekt den eller de kommer til at have på mig, vil jeg gerne på forhånd undskylde til både MOD og alle jer andre, i tilfælde af at jeg skulle komme til at skrive noget upassende, eller på nogen måde misforstå de skrevne ord. Med venlig hilsen Toddy og hans ven for i aften RumToddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Maj, 2014 Det kunne da have været meget, meget værre. Tænk, hvis det i stedet havde været en aftale med Jasmin, som du havde måttet aflyse :mrgreen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. Maj, 2014 Det kunne da have været meget, meget værre. Tænk, hvis det i stedet havde været en aftale med Jasmin, som du havde måttet aflyse :mrgreen: Ja det havde jo ikke været godt, men man kan jo så heller ikke vide, hvad jeg er gået glip af her. Meeeen der kommer helt sikkert en anden dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. Maj, 2014 Av!! Hader mig selv Burde sgu snart vide bedre Håber ikke at jeg fik skrevet alt for meget skidt igår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Maj, 2014 Uhhhhhh Toddy, Fantastisk mange sjove ting vi fik, at vide i går Toddy Nej Toddy du var nu god nok igår. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. Maj, 2014 Uhhhhhh Toddy, Fantastisk mange sjove ting vi fik, at vide i går Toddy Nej Toddy du var nu god nok igår. KK Puha det var godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg