Hop til indhold

Fantasi vs. Virkelighed

Featured Replies

Skrevet

Jeg hørte en podcast i dag, hvor der som så ofte blev sagt at nogle seksuelle fantasier bare er fantasier og ikke kan/skal udleves.

Jeg kom til at tænke på om jeg har haft nogle fantasier, som jeg ikke havde lyst til at udleve, hvis muligheden bad sig.

Det tror jeg ikke og der har heldigvis været rigeligt med muligheder 😍

Har i andre fantasier, som i deciderer ikke kunne tænke jer at udleve? Og i så fald hvorfor?

Skrevet

Jeg har da masser af sado-fantasier, der er for farlige til at udleves og andre, der måske er for kontroversielle, men jeg bestræber mig på at udleve, hvad jeg kan, og hvad der er lovligt.

Drifterne er ved gud ikke politisk korrekte.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet

For mange år siden læste jeg en artikel om nogle forskere, der havde undersøgt folks seksuelle fantasier.

De havde fundet ud af at en af de hyppigste fantasier blandt kvinder var fantasien om at blive voldtaget. Men det er netop kun en fantasi og på ingen måde noget, som disse kvinder overhovedet ønskede sig.

Skrevet

Jeg har tit fantasier om trekanter - eller om at se to mennesker have lidenskabelig sex, måske med mig selv som lejlighedsvis deltager ...
Lidt pudsigt, så har jeg besøgt to danske piger hver for sig.
Den ene flere gange, den anden kun en enkelt.
De er begge to bi, og den ene har 'andetsteds' udtrykt interesse for et besøg hos den anden ...
Jeg har en god kontakt til begge, så måske er muligheden der ...

M-e-n, jeg er en sart gammel blomst, så jeg tror det i praksis kunne blive lidt overvældende ...
For hvis lige netop de to tørner sammen, tror jeg der bliver fut i fejemøjet så det basker ... 😄❤️
Men det er en go' fantasi ...

Redigeret af sneræven

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.