Hop til indhold

Odense SV Gisel

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/347212

Jeg har netop været forbi denne skønhed så jeg altid har drømt om at prøve en trans og syntes hende der virkelig var lækker.

Aftalen blev hurtig arrangeret og betaling klaret.

Vi startede med et bad sammen hvor vi kyssede lige for at lette stemningen da det var min første gang, rørte ved hinanden, hun gav et fantastisk blowjob, så ind i sengen bagefter hvor hun lagde sig ned og bad mig sutte hende, det er virkelig en dejlig pik hun har.

Så på med gummi og en tur i doggy til hende, hun har en virkelig dejlig stram røv, så blev det min tur og der var hun virkelig god og forsigtig, igen fordi det var første gang, det var super frækt at mærke hende glide ind, da hun skulle komme var det udover min mave, så blev det min tur til at skulle komme, så hun suttede mig til jeg kom i hendes mund og hun slugte hver en dråbe.

Det var en super god første gangs oplevelse og hun formår virkelig at få en til at slappe af i hendes selskab, så om man er first timer eller prøvet inden for trans verden så bliver man bestemt ikke skuffet over at besøge hende

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Der har tidligere været en anden anmeldelse, som lå i den helt anden ende af skalaen:

Vil du vurdere, at billederne i annoncen er retvisende i forhold til hende, du mødte?

Skrevet
Mikkelsif skrev, den 13.4.2026 at 19:17:

så blev det min tur og der var hun virkelig god og forsigtig, igen fordi det var første gang, det var super frækt

Det var en super god første gangs oplevelse

Du er f**me men Champ at tage 20cm første gang, og så er det ovenikøbet kun dit andet indlæg herinde ;-)

• 1 month later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.