Hop til indhold

Summer Young tilbage i Århus

Featured Replies

Skrevet

Summer Young er tilbage! ) Jeg har nu besøgt hende igen og det har været en ret intens og ægte sensuel oplevelse.😍

Hun er meget tilstede, så hele oplevelsen var topklasse. Summer Young er berøringsvenlig, smilende og forførende. Hun dufter og smager virkelig godt.

Vi havde meget intens sex, med mange stillinger og det virkede som om hun blev ved med at komme. Det var en virkelig godt oplevelse ,meget sensuelt med meget berøring og kys.

Jeg kan godt lide at hun små stønner på en virkelig lækker måde. Forstil jer at man samtidig får GFE og PSE med en ung og smuk kvinde.

Jeg fik hurtigt respons via what's app med præcis info om sted og priser. Hun snakker engelsk godt og ja, det er pigen vist på billederne i annoncen. 😊

Summer Young

Skrevet

Uha, jeg fandt godt nok annoncen, men tænkte det var fake. Jeg havde et godt øje til Summer Young, da jeg lige var startet i denne verden, så det er jo gode nyheder hun er tilbage 😀

Er hun brunette nu? Personligt kunne jeg bedre lide hendes gamle billeder med blonde hår, men smag og behag er jo forskellig. Ved du hvor lang tid hun er tilbage i Aarhus?

Redigeret af Mike56

Skrevet

Tak for en god anmeldelse. Af annoncen fremgår at 30 minutter koster 800, og der er angivet pris på forskellige tillægsydelser. Men annoncen fortæller ikke noget om kys og superfransk. Er der nogen der kan fortælle om kys og superfransk er inkluderet i grundprisen?

Redigeret af midtvestagurken2
Rettelse

Skrevet
midtvestagurken2 skrev, for 5 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. Af annoncen fremgår at 30 minutter koster 800, og der er angivet pris på forskellige tillægsydelser. Men annoncen fortæller ikke noget om kys og superfransk. Er der nogen der kan fortælle om kys og superfransk er inkluderet i grundprisen?

Så må du hellere læse bedre....

Der står at hun ikke under nogen omstændighed tilbyder fransk uden.....

Skrevet

@BigDaddiz

Det står der da minsandten også. Og også at kys koster 200 kr. ekstra. Jeg må vist have haft mine tanker et andet sted da jeg læste annoncen 😉

Eller også har hun rettet lidt i annoncen, for prisen på 30 minutter er i hvert fald ændret til 700 kr.

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet
BigDaddiz skrev, den 13.4.2026 at 23:19:

Så må du hellere læse bedre....

Der står at hun ikke under nogen omstændighed tilbyder fransk uden.....

Lidt spøjst, for hun skriver "BJ Without 300"
Men længere nede skriver hun godt nok, at hun ikke tilbyder Superfransk og heller ikke sex uden.

Skrevet
Le courvoisier skrev, den 12.4.2026 at 14:08:

Summer Young er tilbage! )

Det er da absolut forårets bedste nyhed, jeg havde mange skønne møder med hende sidst hun var her i Kolding/Aalborg.

Hun skal da helt sikkert have et besøg igen🤩

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.