Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Hvis chatten skal komme til at blive brugt er det vigtigt man kan se antallet så man ved om der er nogen at snakke med hvis man går derind.

Det er vi uenige i. I det mindste så flyt knappen eller gør det til en anden farve end beskederne som alternativ.

Redigeret af Pindebrænde
.

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 41 minutter siden:

eller gør det til en anden farve end beskederne som alternativ.

Farven her er grøn , beskeder rød fungerer fint. Pc edge.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 20 timer siden:

Hvis chatten skal komme til at blive brugt er det vigtigt man kan se antallet så man ved om der er nogen at snakke med hvis man går derind.

fik også lige set, at det faktisk fremgår på forsiden, hvem som er online i chatten og deres navne. Så man har altså 3 steder nu, hvor man bliver mindet om, hvor mange der deltager.

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 11 minutter siden:

fremgår på forsiden, hvem som er online i chatten

Os der bruger telefon har ikke “forside” på samme måde som på pc. Der står antal og navne i en stor rodebunke. Når man scroller ned.

Men du formulerer dig som om du har krav på at de fixer det. De har sagt de modtager ønsker. Ikke at de retter alt. Der er ingen funktionel fejl på det “problem” du har.

Skrevet

Os der bruger telefon har ikke “forside” på samme måde som på pc. Der står antal og navne i en stor rodebunke. Når man scroller ned.

jeg bruger selv telefonen, så jeg er en del af din "os" betegnelse.

du formulerer dig som om du har krav på at de fixer det. De har sagt de modtager ønsker. Ikke at de retter alt. Der er ingen funktionel fejl på det “problem” du har.

nej, det gør jeg ikke. Det er noget du igen tillægger mit skriv (ligesom i andre tråde). Hvorfor gør du altid ting personligt, når jeg skriver noget? Man skulle snart tro jeg havde gjort dig noget ondt. Det vil jeg gerne frabede mig i fremtiden.

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 5 timer siden:

Det vil jeg gerne frabede mig i fremtiden.

Det kan jeg ikke love noget om, da jeg netop forholder mig til emnet og ikke skriveren.

Og i dette tilfælde synes jeg det er voldsomt at “påminde dem om” de ikke har løst dit problem, under en uge efter du har lagt ønsket op. Og når der ikke har været opbakning fra andre brugere, som ser samme problem. Dit ønske er/var allerede i puljen, så må du roligt afvente om de vælger at ændre noget.

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Det kan jeg ikke love noget om, da jeg netop forholder mig til emnet og ikke skriveren.

det er jo netop det du IKKE gør.

SweettieDK skrev, 1 time siden:

Og i dette tilfælde synes jeg det er voldsomt at “påminde dem om” de ikke har løst dit problem, under en uge efter du har lagt ønsket op. Og når der ikke har været opbakning fra andre brugere, som ser samme problem. Dit ønske er/var allerede i puljen, så må du roligt afvente om de vælger at ændre noget.

det er simpelthen så vildt, hvor meget du antager og tillægger. Jeg mindede dem ikke om noget, jeg tilføjede bare noget jeg så siden da. Man kan jo ikke redigere foreviget.

jeg afventer ingenting? De må helt selv om hvad de gør på deres side? Du er virkelig langt ude og du har fuldstændig misforstået situationen og går ud fra egne antagelser. Jeg kan slet ikke forstå, at du har tolket det som om at jeg forsøger at presse på noget eller at jeg har klaret over noget. Please lad være med at forsøge at antage mine intentioner, fordi det er du ikke så god til.

Skrevet

@Pindebrænde og @SweettieDK Tag jeres uenigheder i PM. Det er OK at komme med forslag. Det er OK at være uenig i forslag. Det er ikke OK at kritisere andre for at være uenig. Hvis man mener at nogle går efter personen i stedet for bolden, så sender man en rapport og begynder ikke at diskutere eller korrekse i trådene.

SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.