Hop til indhold

Oralsex og hvad er "normalt"?

Featured Replies

Skrevet

Hej

1 - Jeg elsker selv at give oralsex til kvinder, men er meget ambivalent omkring det når det gælder til en "prostitueret"..? Her tænker jeg mest på div. sygdomme, men også at man generelt vel aldrig helt ved hvad man kommer til at få at smage på? (renhed m.m.) Hvad er jeres oplevelser her og evt. overvejelser mht. div. sygsomme ?

2 - Mht. at modtage / BJ - er det normalt at man kan få dette uden gummi og evt. udløsning i hendes mund? eller er det mest med gummi..?

Tak for input

Peder

Skrevet

Vigtigt ved ALLE besøg hos GP'er er, at begge parter har god hygiejne. At være nyvasket osv. Jeg vasker altid min pik ekstra godt inden et besøg. Det er også vigtigt ikke at have sår eller rifter, hverken i munden eller i kønsdelene. Det er ansvar vi alle har, køber og sælger. Men der er selvfølgelig altid nogle, som falder ved siden af.

Så angående de to punkter:

1. Personligt tænker jeg ikke så meget over den (lille) risiko, der er ved oralsex, hvis altså GP'en virker ren og uden sår mv. Det er en ydelse, som jeg ikke vil undvære, så jeg har valg at leve med den lille risiko, der er.

2. Det er langt fra alle, der tilbyder bj uden kondom. Og endnu færre, der tager imod udløsning i munden. Det fremgår ofte af annoncen (i hvert tilfælde på Annoncelight). Men ellers er det bare at spørge, når du ønsker at booke.

Skrevet
Petersborg skrev, for 31 minutter siden:

Hej

1 - Jeg elsker selv at give oralsex til kvinder, men er meget ambivalent omkring det når det gælder til en "prostitueret"..? Her tænker jeg mest på div. sygdomme, men også at man generelt vel aldrig helt ved hvad man kommer til at få at smage på? (renhed m.m.) Hvad er jeres oplevelser her og evt. overvejelser mht. div. sygsomme ?

2 - Mht. at modtage / BJ - er det normalt at man kan få dette uden gummi og evt. udløsning i hendes mund? eller er det mest med gummi..?

Tak for input

Jeg har ikke holdt mig tilbage fra at smage på hendes mis, hvis jeg havde lyst til det. Sygdomme og renhed. Ja!? Godt spørgsmål. Føler jeg ikke hun er tilstrækkelig hygiejnisk så slikker jeg hende ikke.

Du oplever også glædespiger, som ikke vil slikkes.

Mange mænd vil have blowjob uden kondom. Derfor er der også rigtig mange glædespiger, der tilbyder det. Jeg har selv normalt fået det med kondom. Jeg har oplevet flere glædespiger fortælle, at de helst ville gøre det med kondom, men nogle kunder krævede uden, men det var de helst fri for hvis de kunne undgå det.

Og der er vel altid en væsentlig større risiko for nogle sygdomme, hvis du får blowjob uden kondom, slikker hende eller kysser med hende.

Nøjes du med at bruge kondom og blot fører pikken ind i hendes huller, så er risikoen for sygdomme nok forsvindende.

Så ingen oralsex og ingen kyssen.

Skrevet
Petersborg skrev, for 1 time siden:

Her tænker jeg mest på div. sygdomme, men også at man generelt vel aldrig helt ved hvad man kommer til at få at smage på? (renhed m.m.) Hvad er jeres oplevelser her og evt. overvejelser mht. div. sygsomme ?

Muligheden er minimal. Jeg tænker, at der er større risiko for at blive syg af det hos hende, som du støver op på det lokale diskotek, bodega, bibliotek, eller over køledisken i Rema etc. Du skal huske på, at de professionelle lever af deres arbejde. Så det ville være direkte at skyde sig selv i foden, hvis kunder går rundt og bliver syge i hobe tal.

Dermed ikke sagt at muligheden ikke er tilstede, blot sagt at risikoen er større andre steder.

Skrevet
  1. Jeg slikker stort set altid og har ALDRIG oplevet at der var hygiejne problem. Har langt oftere oplevet kvinder der smagte af røg (altså i munden 🤣). Min opfattelse er at risikoen ved at give oral er ret minimal.

2. Det er det eneste, hvor jeg synes at kondomet er i vejen. Jeg presser aldrig på for at det skal være uden, men har valgt kvinder netop fordi de sutter uden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.