Hop til indhold
Anders and

Amazing thai massage Herning

Recommended Posts

Er Silkeborgvej ikke totalt gravet op for tiden ?

Den er ihvertfald spærret af, men jeg ved ikke lige hvor i gaden nr. 27F ligger - men ellers kan man vel gå til stedet  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er ihvertfald spærret af, men jeg ved ikke lige hvor i gaden nr. 27F ligger - men ellers kan man vel gå til stedet :-P

Jeg tror at jeg mest kender enden hvor nr. 106 ligger :D

Jeg har dig aldrig besøgt stedet...Det var før min promiskuøse tid

Så må 27 jo være i den anden ende af vejen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at jeg mest kender enden hvor nr. 106 ligger :D

Jeg har dig aldrig besøgt stedet...Det var før min promiskuøse tid

Så må 27 jo være i den anden ende af vejen

106 i Vestergade? - men det er jo i den helt anden ende af byen, hvor de frække husmødre huserer  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Vil lige høre om nogle kender til stedet samt service :wink:

Hej alle sammen.

Amazing ser jo rigtig dejlig ud, så hvis nogen af jer fyre kommer der en tur, vil jeg meget gerne have en PM med relevante informationer om pigen/pigerne, ydelserne og priser her for.

Håber at denne lille opfordring giver "pote" eller??

Del dette indlæg

Link til indlæg

106 i Vestergade? - men det er jo i den helt anden ende af byen, hvor de frække husmødre huserer :wink:

Måske jeg tog fejl men Silkeborgvej går da næsten til McDonalds...

Googlede det lige.. nr. 27 er tæt på McDonalds på en sidevej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et lille torv der, og selvom vejen er gravet op kan man godt parkere der. Det er iøvrigt nok absolut ikke der man skal gå hvis man vil have mere end bare løsnet myoserne  :-P  Men hvis man kan li' thai mad har hun også det der hedder Herning Thai køkken hvor du kan få Take Away, det ligger på samme torv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et lille torv der, og selvom vejen er gravet op kan man godt parkere der. Det er iøvrigt nok absolut ikke der man skal gå hvis man vil have mere end bare løsnet myoserne  :-P  Men hvis man kan li' thai mad har hun også det der hedder Herning Thai køkken hvor du kan få Take Away, det ligger på samme torv.

Tilbyder det sex også :wink:

Narh...   ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan betale med Dankort. Der tilbydes børnemassage. Der tilbydes firmaaftale: På hjemmesiden står der:

• Vi beder dig beholde dine trusser/underbukser på når du får massage.
  • Det er selvfølgelig ikke tilladt at berøre vore piger, det er pigerne der giver dig massage.
  • Upassende udtalelser samt forsøg på at få seksuelle ydelser vil medføre bortvisning

Summasummarum = no hanky panky

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg trænger til en update... Jeg troede at jasmin pigerne oprindeligt kunne træffes på jasminvej, i det herrens år 2001

Stedet lukkede nok pga. velstand, men navnet borgede i det mindste for en hvis kvalitet - så om det er den oprindelige ejer, der er kommet i pengenød efter finanskrisen - eller navnet bare er "overtaget" - vides ikke  :wink:

Vestergade 106, 1. sal er ikke det mest diskrete sted, men der er gode parkeringspladser lige i nærheden - og så ligger det lige så godt som Jasminvej 24 i nærheden af både Holstebrovej og Boulevarden, så det er nemt at komme til om man kommer fra Nord, Syd, Øst eller Vest  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

Nedenstående er bestemt ikke for at fornærme nogen, men mere ment som en høflig oplysning.

Jeg hedder Henrik og sammen med min kone Bird har vi Amazing Original Thai Massage på Silkeborgvej 27 i Herning.

Vi gør meget ud af at oplyse om, at thai massage og sex absolut ikke behøver at hænge sammen.

Bare så ingen går forgæves, eller der opstår misforståelser, så vil vi gerne hermed slå fast, at hos Amazing ydes absolut ingen sexuelle ydelser.

Vi ønsker jeg alle held og lykke derude.

Venlig hilsen

Bird og Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrevet i dag, 16:40

Hej Alle

Nedenstående er bestemt ikke for at fornærme nogen, men mere ment som en høflig oplysning.

Jeg hedder Henrik og sammen med min kone Bird har vi Amazing Original Thai Massage på Silkeborgvej 27 i Herning.

Vi gør meget ud af at oplyse om, at thai massage og sex absolut ikke behøver at hænge sammen.

Bare så ingen går forgæves, eller der opstår misforståelser, så vil vi gerne hermed slå fast, at hos Amazing ydes absolut ingen sexuelle ydelser.

Vi ønsker jeg alle held og lykke derude.

Venlig hilsen

Bird og Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...