Hop til indhold

Lækker sprød brazillianer

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på vej hjem i bilen, da jeg blev tvunget til at holde ind og varetage noget arbejde. 

Browseren havde så en "gammel" fane stående på hende her: http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20467

Det ku jeg sgu ikke stå for. Så hurtigt færdigt med arbejdet og så en opringning til hende. Hun lød enorm sød i tlf (hvis det da ikke var tlf damen  ;)

Hun var klar om 20 min. Slog adresen op på bilens GPS, kun 6 min væk. fint nok masser af tid til hæve kontanter.

Hun havde tilbud til 800 DKK mega incl for 30 min. Så det kunne rigtig passe.

Det ER hende på billederne, alder osv virkede også helt rigtig. Og så er hun i bare så meget kønnere og mere sexet IRL. Hendes engelsk var ganske fornuftig, bare jeg talte langsomt og tydeligt  :-P

Hun var hele tiden meget smilende og ville gerne kysse. Dog ikke så dybt men det var nu ganske dejligt. 

Tøjet kom af og stillede sig tæt ind imod mig,  hendes duft, bløde man samtidig dejligt faste krop, gjorde mig stenhård på få sekunder. Det ku hun li og fik et glimt i øjet. Hun virkede absolut som om hun på.

Vi gik hen til sengen og hun startede med et super vådt blow job. Det er hun ganske god til, spillede med tungen på glansen, op og ned af skaftet. Hele tiden ganske pirrende og med god øjenkontakt.

Jeg spørger så om hun vil være med på en 69, hvortil hun svarer at hun helst vil sutte mig eller jeg slikker hende. Det er ok med mig, Jeg synes faktisk det er lettere og bedre at slikke hende, når hun ligger på ryggen.  Hun har den skønneste fisse som  duftede viduderligt, med nogle dejligt store skamlæber og klit der var klar til leg. Og så var hun allerede våd ummmm. Hun nød det og allerede efter få sekunder sec kunne hun ikke ligge stille ( det var givet noget længere tid, men sådan husker jeg det ikke   :P). 

Et hint: lige før hun kommer, så sørg at få fyldt lungerne med luft. Hun er en af dem, der klemmer lårene sammen. Det er ikke så nemt at trække vejret med ansigtet dybe begravet i hendes skød, samtidig med at hun holder dig en skruestik. Men jeg nød hvert sekund, og så kunne jeg mærke hvordan det hele sitrede. 

Men hun slap heldigvis, og så lå vi og kyssede et par minutter. Så ville hun have mig op. Først med cowgirl, så hun får en chance til være i kontrol. Og det viste sig at være klogt, da jeg var lidt for stor for hende. Men jeg bad hende om at tage den med ro og selv styre showet. Jeg havde ikke spor travlt og det føltes skøønt, som hun klemte om mig. Men efter et stykke tid var hun helt nede over mig, og tempoet kom i vejret.  Jeg var i den syvende himmel. Hun rider som jeg godt kan lide det: ikke så meget op og ned, men meget mere frem og tilbage. Super.

Vi fortsatte i forskellige stillinger, indtil jeg kom i en kæmpe eksplosion i kondomet oppe i hende, mens hun red mig. Undervejs var der masser af kyssen, berøringer og opfordringer til temposkift.

Super oplevelse. Super pige, nede på jorden og nem at snakke med. :wub:

Det eneste minus jeg ku se var at hun rejser hjem til Brazillien imorgen  :wacko: Pokkers jeg ikke besøgte hende noget før. Pokkers jeg ikke ku få en hel time. 

Hvis hun dukker op igen, så er jeg på. Mums.

Skrevet

Fantastisk anmeldelse, tak :) Trist et er sidste dag i dag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.