Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
gree007 skrev, den 16.5.2026 at 20:06:

nogle der ved hvornår hun kommer igen ? :)

VeryCurious skrev, den 25.4.2026 at 20:29:

Jeg spurgte efter 69, men om hun helt forstod spørgsmålet er jeg i tvivl om. Svaret var nej.

Da jeg på et andet tidspunkt spurgte efter at slikke hende, var svaret “extra” - så ja, men det koster noget. Hvad det koster ved jeg ikke.

Jeg tog 1 time sidst - for at se om mere tid ville gøre en forskel på hvor god servicen var. Det var samme som ved 30min, og da der var 30min tilbage efter første runde, forholdte jeg mig roligt og afslappet og blev liggende i sengen. Hun vimsede rundt og var ret fokuseret på sin telefon, så efter en rum tid og mislykkedes forsøg på kommunikation, også ved hjælp af google translate, valgte jeg at gå i bad. Der var på ingen måde lagt op til anden runde.

Jeg kan ikke sige, om hun havde indvilliget i en runde 2, men der var ikke lagt op til det. Synes mere der var en stemning af “hvorfor er du her stadig, vi er jo færdige”.

Skrevet
MrKink skrev, den 16.10.2024 at 22:28:

Du kan vel stoppe lige før, skynde dig at nappe et tog og sprøjte i Skanderborg :D

Sorry, den lå for godt til højrebenet :)

Det samme oplevede jeg ved mit besøg, utrolig som hun ikke var tilstede og magen til kold pige (ingen smil overhovedet).

VeryCurious skrev, den 9.4.2026 at 00:22:

Hej,

https://annoncelight.dk/showad/453813

Jeg har besøgt Holly i Randers. Billederne pssser - er formentlig helt nye.

Hun taler ikke meget engelsk - men det gik fint alligevel. Men hold nu op hvor er hun bare super smuk og lækker! Og meget lille og petit. Helt naturlig. Angivet højde og vægt skal nok passe.

Ikke rigtig en GFE-oplevelse, men stadig en god og nærværende oplevelse.

Jeg kommer helt sikkert igen!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.