Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

https://annoncelight.dk/showad/453813

Jeg har besøgt Holly i Randers. Billederne pssser - er formentlig helt nye.

Hun taler ikke meget engelsk - men det gik fint alligevel. Men hold nu op hvor er hun bare super smuk og lækker! Og meget lille og petit. Helt naturlig. Angivet højde og vægt skal nok passe.

Ikke rigtig en GFE-oplevelse, men stadig en god og nærværende oplevelse.

Jeg kommer helt sikkert igen!

Skrevet

Mange tak for anmeldelsen, hun ser jo meget lækker ud 😊

Hmm, hvis jeg må spørge, hvad vil det sige at det ikke rigtig var en GFE oplevelse, men samtidig var en god og nærværende oplevelse for dig?

Skrevet
  • Author

Haha. Ja det er et godt spørgsmål.

For mig er en GFE med kys og omfavnelse og et intimt forspil.

Her var det mere den vanelige mere distancerede start på seancen, men da vi så kom i gang var der alligevel god øjenkontakt og respons fra hende, så det startede måske lidt sløvt, men blev alligevel hæderligt. Håber det besvarer dit spørgsmål.

Jeg kommer helt sikkert igen, nok også en længere aftale end 30min næste gang. Måske kan kemien blive bedre ved genbesøg?

Skrevet
  • Author

Jeg har igen været på besøg hos Holly.

Jeg håbede på mere kemi denne gang, mere “GFE”, da det var andet besøg og denne gang med mere tid.

Men det var samme oplevelse som første gang - der mangler bare noget mere indlevelse fra hende, før det rigtig spiller for mig. Og det var nok lidt tydeligere for mig i dag, da den positive overraskelse over hendes udseende ikke overskyggede alle andre aspekter af besøget.

Altså hun er super lækker. Ingen tvivl der, og jeg kommer måske igen, bare fordi hun er smuk og ungdommelig og har en (for mig) perfekt krop og størrelse. Hun tænder mig helt vildt. Især hendes små frække støn og hendes øjenkontakt under akten. Meeeen der er stadig for lidt nærvær og indlevelse til min smag.

Men hvis man er til små slanke og petite nips, og elsker naturlige bryster - så skal I ikke snyde jer selv for at besøge hende, men forvent ikke GFE.

Skrevet

Mange tak for deling af dine oplevelser @VeryCurious

Jeg forstår dig godt med at du ville give det endnu et skud med Holly, da hun objektivt set er en meget lækker pige. Men det lyder ikke til at hun er den rette, hvis man leder efter en GFE oplevelse med god indlevelse osv. Men alligevel, så kan det godt svært når banditten tager over, haha.

Jeg har været sammen med unge lækre GP’er, hvor kemien hellere ikke spillede og man står med en følelse af skuffelse, selvom pigen tændte mig meget. Det svarer lidt til det samme med at være sammen med en ikke køn GP men god kemi, det gider man jo hellere ikke. Det skal helst begge spille, både udseende og service og det er det jeg leder efter 😊

Skrevet
VeryCurious skrev, for 11 timer siden:

Jeg håbede på mere kemi denne gang, mere “GFE”, da det var andet besøg og denne gang med mere tid.

Men det var samme oplevelse som første gang - der mangler bare noget mere indlevelse fra hende, før det rigtig spiller for mig. Og det var nok lidt tydeligere for mig i dag, da den positive overraskelse over hendes udseende ikke overskyggede alle andre aspekter af besøget.

Altså hun er super lækker. Ingen tvivl der, og jeg kommer måske igen, bare fordi hun er smuk og ungdommelig og har en (for mig) perfekt krop og størrelse. Hun tænder mig helt vildt. Især hendes små frække støn og hendes øjenkontakt under akten. Meeeen der er stadig for lidt nærvær og indlevelse til min smag.

Men hvis man er til små slanke og petite nips, og elsker naturlige bryster - så skal I ikke snyde jer selv for at besøge hende, men forvent ikke GFE.

Tilbyder hun 69?

VeryCurious skrev, for 11 timer siden:

Skrevet

Thanks for the review @VeryCurious

Could you guess if she’s independent?

Is she touch-friendly?

And in the longer meeting - was there a possibility of more rounds?

Skrevet
  • Author

Jeg spurgte efter 69, men om hun helt forstod spørgsmålet er jeg i tvivl om. Svaret var nej.

Da jeg på et andet tidspunkt spurgte efter at slikke hende, var svaret “extra” - så ja, men det koster noget. Hvad det koster ved jeg ikke.

Jeg tog 1 time sidst - for at se om mere tid ville gøre en forskel på hvor god servicen var. Det var samme som ved 30min, og da der var 30min tilbage efter første runde, forholdte jeg mig roligt og afslappet og blev liggende i sengen. Hun vimsede rundt og var ret fokuseret på sin telefon, så efter en rum tid og mislykkedes forsøg på kommunikation, også ved hjælp af google translate, valgte jeg at gå i bad. Der var på ingen måde lagt op til anden runde.

Jeg kan ikke sige, om hun havde indvilliget i en runde 2, men der var ikke lagt op til det. Synes mere der var en stemning af “hvorfor er du her stadig, vi er jo færdige”.

Skrevet
  • Author

My guess is that she had help getting here from Colombia, and someone helps her get set up in an apartment and plans for her where to go next. So no not 100% independent, but I have no idea how it works - if it’s a pimp-like setup where she pays parts of her earnings to the organizer, or if it’s more like an agency setup where she pays for the help to arrange travels and rent but keeps her earnings.

She is touch friendly, yes 👍. She has the absolutely best real breasts and very smooth and soft skin. In that regard she is an absolute dream girl 😍

I didn’t have a round 2 in my 1 hour appointment. I would advise you to clarify this with her before you pay (I didn’t).

Skrevet

ja ofte kan det sku ikke betale sig at bestille en time er begyndt at maks bestille 30 minutter, så kan man altid tage videre til den næste hvis man er sulten på mere😁.

Skrevet

Har været på 30 min besøg hos Holly i dag

Kan helt sikkert tilslutte mig trådstarters udlæg af Holly

Hun et super petit, helt naturlig og mega flot 🙂

GFE er der ikke meget af , vil dog sige at hun tøede op da vi var kommet godt igang

Egenligt et ganske udemærket besøg , men mangler efter min mening lige det sidste

Skrevet

I må undskylde mig gutter, men kunne det måske være at Holly skal tænde på personens udseende før det bliver et vellykket besøg, eller tror i det er irrelevant?

Skrevet
Copacabana skrev, for 46 minutter siden:

Nej nej nej det tror jeg på ingen måde

De her piger er super professionelle

“money talkes”

Interessant, men jeg tænker også det varierer fra pige til pige.

For eksempel havde jeg en god oplevelse med pige og fik komplimenter på mit udseende, hvorimod at andre havde dårlige oplevelser med pigen, så jeg tænker at ens udseende også kan have indflydelse.

Men helt enig, at det er “money talks” om man så er den pæneste eller grimmeste i denne branche i hvert fald.

Skrevet
  • Author
Mike56 skrev, den 28.4.2026 at 14:01:

I må undskylde mig gutter, men kunne det måske være at Holly skal tænde på personens udseende før det bliver et vellykket besøg, eller tror i det er irrelevant?

Det er da helt sikkert en faktor - og nogle er så mere “profesionelle” omkring det end andre og kan stadig fake indlevelsen.

Jeg har det som Copacabana. Udemærket besøg, men det sidste mangler.

Det er nok godt nok, at hun ikke er helt vild med mig og super indlevende - så ville hun havde ruineret mig 😂

Skrevet

Jeg tror man er naiv hvis man har fornemmelse af at pigerne tænder vildt på os kunder

De har i bund og grund et lorte job som de naturligvis selv har valgt

Tænker dog at god kemi, gentagende besøg og derved opbygning af en relation kan fremme følelserne hos pigerne og os selv 😀

Pengene for dem er rigtig store og min pointe er stadig at “money talkes”

Skrevet
Copacabana skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror man er naiv hvis man har fornemmelse af at pigerne tænder vildt på os kunder

De har i bund og grund et lorte job som de naturligvis selv har valgt

Tænker dog at god kemi, gentagende besøg og derved opbygning af en relation kan fremme følelserne hos pigerne og os selv 😀

Pengene for dem er rigtig store og min pointe er stadig at “money talkes”

Det er jo hellere ikke det jeg prøver at sige. Min pointe er, om ens udseende kunne have indflydelse hvor god en oplevelse man får. Forestil dig at være GP, ville du foretrække en flot fitness fyr eller en overvægtig mand? Det er selvfølgelig en faktor, men ja i sidste ende er det ren business.

Det er ikke for at bringe nogle ned, men “pretty privilege” er virkelig en ting både for mænd og kvinder ude i den virkelig verden, og man bliver bare generelt behandlet bedre. Det kunne også gælde i GP verdenen.

Skrevet

Smukke mennesker har det bare nemmere når det kommer til interaktion med andre mennesker. Det kan næppe komme som nogen stor overraskelse for nogen 😄

Redigeret af Happyfeet

Skrevet
Happyfeet skrev, for 38 minutter siden:

Smukke mennesker har det bare nemmere når det kommer til interaktion med andre mennesker. Det kan næppe komme som nogen stor overraskelse for nogen 😄

Det er lige præcis min pointe, så hvorfor ville det ikke også gælde i denne branche? Vi skal også tænke på at GP’er er mennesker bag den profesionelle facade.

Skrevet
  • Author

Nå men jeg kunne alligevel ikke stå for fristelsen og derfor har jeg igen været forbi Holly - nu i Viby.

Jeg synes oprigtigt, at det var en super besøg denne gang. Jeg fik ikke noget blow - men det var alligevel mit indtryk, at det ikke var hendes favorit, så pyt.

Vi startede med lidt stående kærtegn og opdagelse af hendes fantastiske og velformede krop. Hvor hun var meget indlevende, hvilket resulterede i at vi gik derfra og direkte til stående doggy (kender ikke stillingens navn, men håber I er med). Derfra over i sengen og et par andre stillinger, og alt i alt en ret nærværende og intim seance.

Stadig ikke GFE, men en dejlig oplevelse med en super lækker pige. Der er bare noget vildt sødt og uskyldigt over hende, jeg har svært ved at stå for 🥰

Så det bliver bedre ved genbesøg, er min erfaring, og også at man selv er afstemt med, at det ikke er GFE man får.

Og ja, jeg kommer nok igen 😅

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.