Hop til indhold
drillepinden

Dascha Burgstrasse og Veronika Feldstrasse

Recommended Posts

Kl. 9.00 i morges svingede jeg forbi Burgstrasse 2, hvor jeg blev modtaget af Dascha og 2 andre piger. Jeg havde aftalt med Dascha, at jeg skulle have en omgang med lidt af hvert i 1 time for 100 Euro. Hun så tilsyneladende helt køn og, så det skulle nok gå fint tænkte jeg – ingen fortrydelse. Hun fik cool cash, og jeg tog et hurtigt brusebad, og så var jeg klar. Ind på værelset og tøjet af, og så skulle kælerierne gå i gang. Argh, første turn off – hun havde et langt heksehår på hagen. Fuck, fuck – glem det tænkte jeg – fokuser på noget andet for helvede. Så gled blikket forbi et modermærke eller hvad dælen det nu kan være lige over hendes overlæbe. Der groede selvfølgelig et langt stift knurhår. Nedtur, nedtur. Næste gang, så bliver jeg nødt til at lave det heftige face check eller købe nogle stærke briller, pis. Jeg prøvede at bevare fatningen og rejsningen, blow med kondom fungerede ok, så skulle hun hyppes i en gang missionær. Jeg skulle bare ikke kigge på skægget. Lidt til højre for venstre tinding og ca. 1 cm over hårgrænsen i hendes pande opdager jeg en byld på størrelse med en tommelfinger. Pikkemanden falder så næsten sammen. Hun spørger om jeg har et kondomproblem – ja siger jeg, og får et håndjob, der ikke fungerer. Det stopper jeg så efter 5 minutter. Nedtur. Jeg får hurtigt taget mig en skylletur, og så skrider jeg videre til noget bedre.

 

Veronika på Feldstrasse. Hun er en ordentlig maskine, gode patter (sikkert silikone) og den vildeste og strammeste røv i monstersize. Hun siger godt nok, at hun er fra Venezuela, men hun har altså også nogle asiatiske træk af den gode slags. Det bliver til en hurtig tur med blæs, missionær, ridetur, ske, doggy og så missionær med en god slutning. Døren på Feldstrasse står stadig på klem, når man kommer der – måske skulle man sætte en lille seddel på, hvor man beder bagmændene om at få den ordnet (jeg kender en tømrer, der bare skal have et par omgange med pigerne, så skulle det være fikset)? Jeg kan forstå, at Feldstrassepigerne kun bliver der en uge af gangen. Veronika fortalte mig, at hun skulle videre til Hamborg søndag. Jeg vil sige, at jeg kun har god erfaring med Feldstrasse, og så kan jeg godt lide den lugt, der er på stedet. Bare kald mig pervers :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...