8000 2041 Skrevet 14. Maj, 2014 (edited) Pas på når du bader Farvekoden på armaturet vender forkert. Ellers bare god Bededagsferie til alle Venligst 8000 Redigeret 14. Maj, 2014 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2014 Pas på når du bader Farvekoden på armaturet vender forkert. Ellers bare god Bededagsferie til alle Venligst 8000 Nej, nej du, kom nu med en ordentlig anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zorba 53 Skrevet 17. Maj, 2014 Den kommer så her, AE Jeg har aldrig været på Herluf Trolles gade 35 før, men eftersom stedet er blevet mig anbefalet, var jeg selvfølgelig nød til at besøge stedet, og det gjorde jeg så i går eftermiddags. Stedet ligger ganske fint. Godt nok i en kælder i en etagebyggerigade, hvor man godt kan blive lidt begloet. Men kældertrappen er rimelig dyb, så når man først står der, er man fri fra gadens blikke, og pigerne åbner hurtigt hvis de er "hjemme". Parkeringsmuligheder er også gode i området. Det er lukkede veje, så der er ikke så meget andet trafik end parkerings-til-og-fra. Indenfor døren er et lille fælles rum med et sofabord og en sofa. Ikke specielt prangende, men heller ikke det lokale jeg går højest op i, vel...! Derimod de to massage-"rum" får lige en beskrivelse. Til højre er et lille rum, som kan lukkes med dør. Væggene synes dog ret tynde, så man skal nok ikke være for højlydte. Rummet er udstyret med en massagebriks, lidt a la dén de også har i Hedemannsgade, bare lidt smallere. Rummet er desværre meget lille og smalt, så man kan dårligt manøvrere omkring briksen, ja det var næsten svært at komme ud af og i sit tøj...! Men det gik da...! Hvis man fra fællesrummet forsætter lige ud, er der her et større rum afgrænset til venstre med et stort forhæng, og selvom jeg ikke fik set det indvendigt, fortalte pigen mig, at her ligger man på en madras. IKKE lige noget der tænder mig... men hvis man havde begge piger med inde, så ville biksen jo være lukket for tilgang, og så havde man jo stedet for sig selv ...ja, så ku det jo være lige meget...! Et yderligere problem med dette rum er, at brusekabinen, en meget lille én, ligger lige ved siden af på højre side, og den er UDEN dør ...kun med forhæng ! Das ist sgu nicht så fedt ! Så da jeg skulle i bruseren efter endt service, kunne jeg altså imens høre en mand blive masseret på gulvet ved siden af, og HAN kunne da helt sikkert høre mig tage bad ! Not cool ! 8000 har iøvrigt ret: armaturet vender forkert. Vi kunne selvfølgelig ikke SE hinanden, men alligevel...! Men til massagen og pigerne - Jeg blev modtaget af en sød thai i døren, som virkede mig bekendt, og hun kunne vist også genkende mig. Jeg havde ringet i forvejen ca. ½ time forinden, og det var dennes makker der tog telefonen, iøvrigt på rigtig godt dansk. Indenfor døren fik jeg en stor knuser til at starte med ...ja, så bliver man jo allerede dér glad, ikk...! Hun præsenterer mig dernæst for sin makker, som vist nok hedder Mi, iøvrigt også en rigtig køn pige. Ser ud til at være sidst i 20'erne, tror jeg, men som vi alle ved med de thai'er... det kan være svært at bedømme. Hun var lille, med et sødt smil, og en tilsyneladende slank krop. Cupstørrelse er jeg meget i tvivl om, så det må I selv lige finde ud af... men skulle jeg gætte, så en størrelse B. Jeg blev iøvrigt senere foreslået, at jeg skulle prøve massage med TO piger. Jeg spørger tøsen, om det så koster mere eller måske dobbelt ? Nej, det koster det samme, siger hun. Jeg ved så ikke helt, om hun ville holde fast i dette, hvis det skulle komme til mere end massagen, altså stadig med begge piger, men dén forhandling må jeg tage, hvis det skulle blive aktuelt en gang ! Det lyder da fristende... men jeg kunne så ikke lade være med at spørge hende med et smil på læben :"Hvis jeg skulle vælge massage med jer begge to, ville du så ikke blive lidt jaloux" ? Så grinte hun, og sagde "jo, det ville jeg jo nok lidt..." ! Lige en hurtig beskrivelse af min massøse : En dejlig pige med let til smil. Ca. 160 høj, slank, med et par HELT fantastiske ægte C-skålsbryster (måske en stor B, er ikke helt sikker på den slags). En helt igennem dejlig krop, som jeg får rigeligt med mulighed for at kramme, kysse og pille ved... og jeg kan se og høre, at hun kan li' det ! Selve massagen og hvad dernæst fulgte, vil jeg kun beskrive meget kort. Det var ikke den hårdeste massage jeg har prøvet, så hvis man kun kommer for dét, så tror jeg måske man bliver lidt skuffet. Til gengæld giver hun en meget varm og sensuel massage, som er perfekt, efter min mening, som opvarmning til den efterfølgende "hygge"! Hun starter ved nakke, skuldre og øvre ryg, og slutter ved ben og bagdel, og de intime berøringer kommer først hen mod slutningen. Bare små strejf, som sætter én lidt i den rigtige stemning. Normalt går jeg altid efter fuld pakke, men af røde årsager kunne jeg denne gang kun få HJ eller BJ. Jeg valgte HJ til 600,- , som blev udført rutineret til UG + og stjerne ! Alt ialt en kanon god oplevelse, som jeg med garanti skal have gentaget, men forhåbentlig næste gang med fuld pakke ! Området : 8 / 10 Lokaler : 5 / 10 Bad : 4 / 10 Massage : 9 / 10 Pigen : 10 / 10 Stedet har ingen hjemmeside, men nummeret er 50337441... så tag over og nyd hvad Trøjborg har at byde på ! Enjoy ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 27. Maj, 2014 Jeg var forbi forleden dag. Massage ved Nam, en yngre køn kvinde på vel omkring de 25. Selve massagen var efter min mening ikke noget at skrive hjem om. Jeg takkede nej til "ekstra", da jeg ikke var i humør. Chancen, for jeg kommer igen, er tæt på 0. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2014århus2014 1 Skrevet 2. Juni, 2014 havde bestilt tid i går, men da jeg kom frem var hun optaget, hvilket selvfølgeligt ikke er i orden, men så prøvede jeg somkids thaimassage på Dronning Margrethes Vej. blev modtager at en ældre dame, super sød og smilende. selve massagen var rigtig god, hun fandt virkelig nogle ømme punkter, og hun var også rigtig god til at drille lillemand, jeg var dog ikke i humør til mere så det blev ved massagen. på vej ud af døren prøvede hun så at snyde mig, da hun ikke kunne give rigtig tilbage på en 500 mand. men alt i alt en ok oplevelse. massage 9/10 pige 6/10 stedet 7/10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg