Hop til indhold
Dragondog

Nominering af den smukkeste thai pige under 30 år

Recommended Posts

Hej alle sammen 

Jeg synes det ville være sjov at høre, hvem I synes der er den smukkeste thai pige i KBH under 30.

Gerne inden for de seneste halveår.

Min top 3 liste er:

1. Anna - Candy Thai Wellness. Gudesmuk, sød drillende og smilende og meget serviceminded. B skål - naturlig

2. Champagne - Glostrup Thai Wellness. Gudesmuk og lidt genert - B skål - naturlig

3. Em - 505 - Smuk med et glimt i øjnene. Genert og ikke så snakkesalig - B skål - naturlig

Hvis jeg skulle nævne en over 30, så synes jeg Jenny fra Jenny Wellness er faktisk rigtig smuk, uden at have set hende nøgen.

Jeg er selv i starten af 30erne. 

Glæder mig til at høre jeres top 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan det jo være meget svært at bedømme en Thai-piges alder. En pige på 32 kan sagtens ligne en på 22,  og en på 38 kan gå for at være 28.

Det skal blive spændende at se nogle svar, desværre kan jeg ikke selv bidrage.

:ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest -KbhStang-

Nat hos Baanthaiwellness.

Var så heldig at få fuld pakke hos hende denne uge :smile:

Findes der billeder af Nat? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Findes der billeder af Nat?

Hvis der findes nogle billeder, så er de nok lidt mørke .... Nat ... Notch notch ;)

Kunne ikke lade være, sorry! :) -vil egentlig også gerne se Nat, så mon ikke vi bare skulle aflægge hende et besøg.

Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Findes der en anmeldelse af Aon hos asia thai wellness? :)

Kommer ikke noget frem ved søgning ..

Mvh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været nævnt et par gange da hun var på 505 og hun arbejder vist kun en gang i mellem.

Jeg har besøgt hende en del gange fordi vi har en god kemi. Massagen er ikke noget at skrive hjem om men hun er en lille køn pige med et par flotte silikone bryster og en lækker røv.

Hun har vist lige været i Thailand så vidt jeg ved. Jeg kan se de har fået ny bestyrer så jeg ved ikke om der også er nye piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Tak for svaret:)

Plejer man at kunne booke hende over telefonen eller skal man bare være heldigt at støde ind i hende?;)

Mvh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Lyder som mit næste besøg, når jeg nu passerer stedet hver dag...;)

Tak for input, selv om det ikke er lykkedes mig at finde en anmeldelse trods omfattende gennemlæsning af 505-tråde...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været nævnt et par gange da hun var på 505 og hun arbejder vist kun en gang i mellem.

Jeg har besøgt hende en del gange fordi vi har en god kemi. Massagen er ikke noget at skrive hjem om men hun er en lille køn pige med et par flotte silikone bryster og en lækker røv.

Hun har vist lige været i Thailand så vidt jeg ved. Jeg kan se de har fået ny bestyrer så jeg ved ikke om der også er nye piger.

Har du fået den fulde pakke af Aon og evt. hvad skulle du slippe for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig bestilt fuld pakke på thaisteder da jeg synes det er alt for dyrt i forhold til at jeg studerer og for at bevare illusionen om at jeg er der pga massagen :-)

Vi har dog haft nogle ret heftige seancer som har udviklet sig over tid. Jeg tror kun hun tilbyder fuld pakke til nogle men jeg ved det ikke. Hun er sindsyg til body to body så det er en oplevelse værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Above and Beyond med Mini, betyder det at hun tilbyder fuld pakke ? Og hvis, hvad er prisen?

Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at hun ikke tilbyder fuld pakke, og det er selvom jeg er "ven af huset", så tror man skal være heldig hvis det sker. Hende BTB er fantastisk....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nat hos Baanthaiwellness.

Var så heldig at få fuld pakke hos hende denne uge :smile:

Nat? Er hun lille og har en del små tatoveringer rundt omkring på kroppen? Kan huske en nat som var på Frederiksborggade for et par år tilbage, måske det er hende? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nat? Er hun lille og har en del små tatoveringer rundt omkring på kroppen? Kan huske en nat som var på Frederiksborggade for et par år tilbage, måske det er hende? :)

Ingen tats :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...