Hop til indhold

Personlige oplysninger. Facebook osv.

Featured Replies

Skrevet

Så lige denne, artikel. http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article2283617.ece

Som skrevet i artiklen, kan i nu selv tjekke. Hvad f.eks. facebook ved om jer. Der er en guide til hvordan du finder ud af det.

Så når vi nu, har debatteret en del. Om det, at være anonyme som mænd, og jer glædespiger. Kan jeg jo kun, sige pas på med det hele.

Ja rådet må jo være. Rettidig omhu. Ved billeder, osv. Men nu er det jo ikke fordi, jeg tror ingen ved det. Men hellere passe på. End, at anonymiteten lige pludselig. bliver afsløret.

Skandalen hos Se og Hør sætter jo på ny fokus på, hvordan personfølsomme oplysninger håndteres. (be carefull out there) :geek:

Tror det var, PETs. Tidligere chef. Hans Jørgen Bonnichen. Der på et, tidspunkt udtalte, at inden du gik ud, af døren om morgenen. Var du allerede registreret op mod 100 gange, Ved telefonvaner, internet, herunder facebook, eroguide osv osv. 

Ja det, er nok naivt, at tro. F. eks. Facebook ikke ved rigtig meget om de vaner vi har. og gør.

Hygge og god dag.

KK

Skrevet

Der var tidligere en af de grønne herinde der advarede mod at bruge sin egen telefon når man ringede til en glædes pige... Det ser vist ud til at holde stik, siden Se & hør skandalen kom frem...

Om lynet så lige skulle slå ned på mig er nok mere utænkeligt...

Men vi har jo alle en masse elektroniske dimser i dag, så chancen for at blive overvåget og afsløret er der jo nærmest uanset hvad...

Skrevet
  • Author

Hey Holstebronx

Det med telefon, Jo rigtigt. Men, jeg er ikke på den måde offentlig kendt. Og pigerne, må da gerne kende mit nr. Tror ikke på de ringer til mig i tide og utide  :-P  :-P . Det er vist kun mig der gør det  :-P

Og igen, enig. Men man kan jo tænke hvad man ligger ud  :-P

Tak for dit indlæg mr. Bronx

KK

Skrevet

Hey Holstebronx

Det med telefon, Jo rigtigt. Men, jeg er ikke på den måde offentlig kendt. Og pigerne, må da gerne kende mit nr. Tror ikke på de ringer til mig i tide og utide :-P:-P . Det er vist kun mig der gør det :-P

Og igen, enig. Men man kan jo tænke hvad man ligger ud :-P

Tak for dit indlæg mr. Bronx

KK

Nej men Nicklas på 28 år som så sidder med den slags telefon oplysninger hos teleselskaberne kan se hvem du ringer til, eller slå nummeret på den lokale klinik op og se hvem der har ringet til dem, og så står der, kanonkongen 97 opkald :P

... Sådan som jeg har forstået det ( ret mig hvis jeg tager fejl )

Skrevet
  • Author

hahahahaha Bronx du, har ikk misforstået noget.

Men lige der må Niklas 28 år godt, lege med sig selv til mine 97 opkald hvis det gør ham ophidset.  :-P  Så, skal du sku se mig ophidset. Hvis jeg, finder ud af hvem han er.  :eek:

Skrevet

Er det ikke kun folk der har noget at skjule der bør være nervøse?

Tror egentlig ikke der er nogen der interesserer sig for hvad den almindelige dansker går og foretager sig, med mindre det har en større indvirken på det danske samfund.

Så der er ingen grund til at være paranoid, vi er bare små fisk i den store sammenhæng, og der er alligevel Ingen der er interesseret i vores skeletter.

Desuden er prostitution ike ulovlig i Danmark, så det rager hverken staten eller ens omgangskreds hvis det er der vi vil bruge vores mønt.

Hvis min omgangskreds fandt nogle af mine skeletter og ikke kunne accepterer det, jamen så "good riddance" så jeg da fri for at spekulerer mere på dem.

Skrevet

Er det ikke kun folk der har noget at skjule der bør være nervøse?

Tror egentlig ikke der er nogen der interesserer sig for hvad den almindelige dansker går og foretager sig, med mindre det har en større indvirken på det danske samfund.

Så der er ingen grund til at være paranoid, vi er bare små fisk i den store sammenhæng, og der er alligevel Ingen der er interesseret i vores skeletter.

Desuden er prostitution ike ulovlig i Danmark, så det rager hverken staten eller ens omgangskreds hvis det er der vi vil bruge vores mønt.

Hvis min omgangskreds fandt nogle af mine skeletter og ikke kunne accepterer det, jamen så "good riddance" så jeg da fri for at spekulerer mere på dem.

Dem der er gift evt.

Eller en kendis ?

Skrevet

hahahahaha Bronx du, har ikk misforstået noget.

Men lige der må Niklas 28 år godt, lege med sig selv til mine 97 opkald hvis det gør ham ophidset. :-P Så, skal du sku se mig ophidset. Hvis jeg, finder ud af hvem han er. :eek:

Så kan Niklas 28 jo tage mine gps koordinater lige nu...

Stik nord, med ansigtet hen mod rækken af løbebånd... Masser af damer :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.