Hop til indhold

Mænds orgasmer

Featured Replies

Skrevet

Som 45 årig, fik jeg mit livs første orgasme!

Jeg havde fået tusindevis af udløsninger, men det her var LANGT stærkere og varede meget længere og det har ændret min seksuelle nydelse radikalt!

I dag oplever jeg tre former for orgasmer:

1. Udløsning. Ret kortvarig 10-15 sekunder og meget overfladisk. Jeg er ved fuld bevidsthed og kontaktbar, så jeg kan interagere med hende i ømhed eller leg.

2. Energiorgasmer. Oplært gennem Tantra. Opleves som små stød eller ryk i kroppen, som isoleret set er ret hurtig og begrænset nydelse, men jeg kan få serier på 10-50 i træk og så bygger nydelsen sig op.

3. Orgasme. Under sex rammer de mig som lyn fra en klar himmel (ikke noget jeg mærker er på vej, som udløsning) og hele min krop kramper i nydelse. Jeg registrerer hvad der foregår og kan høre hendes overraskelse, men jeg kan næsten ikke svare og kun fremstamme enkeltstavelser eller "jeg er ok". Det varer ca. 1-2 min. og jeg tænker at det er meget lig det kvinder oplever i klitorisorgasmer. Mine orgasmer er ikke ledsaget af ydløsning, men i perioder og under de rette vilkår kan min udløsning blive ledsaget af en orgasme.

Der ud over har jeg hørt mænd beskrive prostata orgasmer, men jeg har aldrig selv oplevet det og er usikker på om der typisk er udløsning eller ej?

Hvirdan oplever i jeres orgasmer? Og pigerne må selvfølgelig gerne dele hvad de har oplevet i mødet med mænd.

Skrevet

Orgasmer får jeg som regel ledsaget af udløsning, men jeg kan også i mere sjældne tilfælde få dem uden udløsning.

Udløsning som du beskriver det kan jeg også få ved sex, men får det nok mere, når jeg bare spiller pik for mig selv. En hurtig spiller giver udløsning. Er det mere langvarig masturbation, så kan jeg få orgasme ved det.

Energiorgasmer tror jeg ikke jeg har oplevet.

Skrevet

Så var jeg lige nød til at logge på og komme med en kommentar.

Udløsninger, kan ikke tælles, kunne nok have befolket hele verden et par gange.

Orgasmer3,5-4. Ja der står en halv, første gang blev jeg helt forskrækket over hvad der sket og så gled den mig af hænde, men oplevede det nogle gange efterfølgende, og det er fantastisk.

Den ultimative orgasme/energi udladning. En gang, og det var næsten uudholdelig, har aldrig haft sådan en uro i kroppen efterfølgende , og dagen efter var jeg nød til at få en udløsning, for at få ro. da det skete var det ubeskriveligt men efterfølgende var det faktisk ikke rart, men efter udløsningen fik jeg en indre ro i hele kroppen.

Alle blev oplevet sammen med en tysk pige som gav rigtig tantra, hvor der blev leget med energi, åndedrat mm. Har aldrig fundet en som kunne det hun kunne , og på trods af at hun blev lidt skør/var det måske fra starten er hun savnet.

Var sammen med hende mange gange over et halv år, og oplevede aldrig en udløsning sammen med hende, og det var ikke savnet, da alternativerne var så meget bedre.

De tantra man kan finde nu er bare avancerede håndjob eller pusse nusser massage.

Skrevet
  • Author
Tidliger grydeske skrev, for 11 timer siden:

Var sammen med hende mange gange over et halv år, og oplevede aldrig en udløsning sammen med hende, og det var ikke savnet, da alternativerne var så meget bedre.

Først og fremmest tak for at dele 🙏

I dag får jeg udløsning måske hver 4-5 gang jeg har sex og jeg elsker det. Det at skulle "jagte" dem lidt er meget federe end dengang de altid kom i vejen...

Og på den lækreste måde gør det at de kommer sjældnere at udløsningen af og til medfører en fuldstændig vild orgasme.

Jeg har aldrig oplevet at det føltes ubehageligt, men jeg har flere gange været så påvirket at det var uansvarligt og et par gange direkte farligt.

Sidst var jeg lige ved at spørge om jeg måtte sidde lidt i venteværelset og komme mig, da jeg kunne mærke at den var gal, men tænkte at jeg ville gå en tur inden jeg skulle køre hjem.

5 min. senere gik jeg direkte ud foran biler i høj hastighed og måtte springe for livet, fordi jeg var for åndsfraværende til at opfatte at der var rødt 😱

Jeg kan også sagtens følge dig i det med behovet for udløsning efter en orgasme.

Hvis jeg har haft fed sex uden at have fået udløsning, så tager jeg stort set altid udløsningen om aftenen inden jeg skal sove eller vågner midt om natten fuldstændig splittet ad i liderlighed. Når jeg onanerer bliver jeg sendt direkte tilbage i den vidunderlige sex fra tidligere og de udløsninger jeg tager der er altid ledsaget at en vidunderlig orgasme.

Skrevet

Tak for at dele den der. For tror ikke det er noget vi mænd taler ret meget om.

Jeg får oftest udløsning - dvs jeg styrer selv hvornår jeg kommer, det er tit når jeg onanerer, at jeg får udløsning. Jeg Kommer, det er dejligt, men er hurtigt overstået.

En lille orgasme - får jeg når en kvinde har styr på sit shit.. Hun lader langsomt om, og min liderlighed er høj. Bliver langsomt bragt tættere på kanten, og til sidst kan jeg ikke lade være med at komme. Stønner højt, ryster og kommer i ca et minuts tid.

En stor orgasme får jeg sjældent - det kræver oftest at min liderlighed er så høj, at jeg glemmer alt om mig og jeg bliver lidt småsvimmel. Hun skal være pirrende, og holde mig tæt på kanten et stykke tid før jeg endeligt kommer, eller jeg skal tage hende på den der "jeg kan ikke stoppe måde".. Begge dele får mig til at småskrige, føler det sortner for mine øjne. Kommer i måske 2 minutter, og jeg ryster og ofte smågriner bagefter.

Og så er det vigtigt at jeg får lov til at afslutte min orgasme. Sæt tempoet ned, lad mig blive i hvert fald halvslap, og holder stadig min pik i dig, i din mund eller hånd et stykke tid efter.

De to sidste orgasmer.. det er DET som får mig til at vende tilbage til en GP - Det hele spiller, jeg er til stede i hendes selskab. Jeg nyder hende og jeg føler hun nyder mig. Hun har det drillende blik i sine øjne, og der er ikke noget hvor jeg føler det bare skal overstås.

Sådan et cykelpumpe hj giver mig udløsning.

Det tog mig mange år - tror jeg var tæt på 30 før jeg fik min første orgasme, for det var mig selv der styrede hvornår jeg kom - ikke hende eller min liderlighed.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.