Hop til indhold

Mere travlt i helligdage / Påske..???

Featured Replies

Skrevet

Har de kære fruentimmere mere eller mindre travlt, når det er helligdag??

Skrevet

Sådan helt generelt er det normalt mulighed for samme antal kunder. Dem der arbejder meget har fri og mulighed for at besøge en gp. Omvendt har andre travlt med familie aktiviteter. Så det udligner hinanden. Denne påske er jeg dog personligt ramt af fysisk forhindring (menstruation). Så lige et par enkelte bj. Men har valgt at have annoncen nede og bare tage gengangere som har mine kontaktoplysninger.

Skrevet

Jeg genbesøgte en GP i går. Hun sagde, at jeg var den eneste kunde den dag. Det var mit held, da jeg fik næsten 1,5 time, selvom jeg kun havde betalt for en 🥵

Jeg kender mange, som skal til påskefrokoster mv. alle påskedage, så jeg tror, at der er lidt stille hos de dejlige piger.

Skrevet

Jeg synes, der er mange på AL, der "upper" deres annonce flere gange om dagen - flere gange end normalt. Det kunne jo godt tyde på, der er mangel på gæster.

Skrevet

2 af mine faste har brændt mig af her hen over påsken. Det var de eneste aftaler jeg havde, så hos mig er der ekstremt stille.

Jeg håber snart der sker bare lidt.

Skrevet

Jeg/vi har haft rigtig fint med aftaler i bogen… Når jeg skriver “vi” er det @Louise69 jeg mener. Fredag inden påsken er den vildeste dag jeg nogensinde har haft alene, jeg nåede ikke at drikke eller spise… Det var fedt 😉

Og to dage her i påsken, havde Louise og jeg også rigtig gode dage, så vi har ikke mærket noget til påsken… tværtimod 😁

Redigeret af CamillaHusmor

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.