Hop til indhold
Gæst

God morgen

Recommended Posts

Gæst

Det er sgu sjælden at jeg er så tidligt oppe, så vil da lige benytte lejligheden

til at ønske alle en god dag.

Jeg har iført mig pænt tøj og blå jakke, skal nemlig til en rimelig vigtig og interessant

workshop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

godmorgen

jeg er lige vågnet... ca 1½ time senere end jeg nogensinde plejer men ok - det var også en fænomonal dag igår så jeg satte ikke vækkeuret.,.

nu venter der ca 12 timers arbejde... og jeg ved at der nok bliver nogle overspringshandlinger, for det er alt sammen tastearbejde foran laptoppen og forberedelse/konceptudvikling til en masse events og møder jeg skal igennem i nærmeste fremtid.... 

så jeg vil nok gøre eroguides sider usikre i løbet af dagen.... jeg er fandens god til mit job men ubetinget eksperten i overspringshandlinger  *gg*  

Del dette indlæg

Link til indlæg

godmorgen

jeg er lige vågnet... ca 1½ time senere end jeg nogensinde plejer men ok - det var også en fænomonal dag igår så jeg satte ikke vækkeuret.,.

nu venter der ca 12 timers arbejde... og jeg ved at der nok bliver nogle overspringshandlinger, for det er alt sammen tastearbejde foran laptoppen og forberedelse/konceptudvikling til en masse events og møder jeg skal igennem i nærmeste fremtid.... 

så jeg vil nok gøre eroguides sider usikre i løbet af dagen.... jeg er fandens god til mit job men ubetinget eksperten i overspringshandlinger  *gg*  

Skal vi bytte ubeset? Jeg har en stribe møder til ud på eftermiddagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været oppe længe, har stort set ikke sovet hele natten af spænding og nerver.

Skal have drenge drøm nr 1 opfyldt i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været oppe længe, har stort set ikke sovet hele natten af spænding og nerver.

Skal have drenge drøm nr 1 opfyldt i dag.

hmm - drengedrøm nr 1... enten skal du ud og banekøre en bil med seriøse slicks og over 1000 heste eller også skal du møde Lara Croft  6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp

ej sorry - kunne ikke lade være... men jeg er pokkers nysgerrig... jeg ELSKER at høre om og lade mig inspirere af andres drømme....  

og så fordi - jeg har nemlig lige booket plads til min egen største drøm siden jeg var lille... jeg har altid drømt om at flyve i ballon... og jeg har lige booket en tid i slut august :)  og jeg glæder mig SÅ meget 

jeg er højdeskræk ad helvede til - men det har alligevel været min store drøm siden jeg for første gang stod ved en gondol og så den der gigantiske ballon rejse sig fra jorden og lette... uden at jeg var med :(  så jeg trodser omsider fobien og hopper op i gondolen og acceptere at jeg ikke kan komme ned *gg*

nu skal jeg endelig med..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm - drengedrøm nr 1... enten skal du ud og banekøre en bil med seriøse slicks og over 1000 heste eller også skal du møde Lara Croft 6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp

ej sorry - kunne ikke lade være... men jeg er pokkers nysgerrig... jeg ELSKER at høre om og lade mig inspirere af andres drømme....

og så fordi - jeg har nemlig lige booket plads til min egen største drøm siden jeg var lille... jeg har altid drømt om at flyve i ballon... og jeg har lige booket en tid i slut august :) og jeg glæder mig SÅ meget

jeg er højdeskræk ad helvede til - men det har alligevel været min store drøm siden jeg for første gang stod ved en gondol og så den der gigantiske ballon rejse sig fra jorden og lette... uden at jeg var med :( så jeg trodser omsider fobien og hopper op i gondolen og acceptere at jeg ikke kan komme ned *gg*

Jeg er i england og besøge en nær bekendt. Bliver hentet her om en lille time og skal så på rundvisning på englands største flyvebase.

Oooog så lige en tur på bagsædet af en Eurofighter...

Lara Croft har ieg mødt, eller den officielle model i hvertfald. Og så har jeg Angelinas autograf, så den tæller vel også :-)

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så har jeg Angelinas autograf, så den tæller vel også :smile:

Jeg kan desværre kun prale med at have fået et kgl. håndtryk. Det var af kronprins Frederik. :-P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre kun prale med at have fået et kgl. håndtryk. Det var af kronprins Frederik. :-P

Jeg har hilst på kronprinsessen.

Damn hun er dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu sjælden at jeg er så tidligt oppe, så vil da lige benytte lejligheden

til at ønske alle en god dag.

Jeg har iført mig pænt tøj og blå jakke, skal nemlig til en rimelig vigtig og interessant

workshop.

'>

Knus

Blue

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm - drengedrøm nr 1... enten skal du ud og banekøre en bil med seriøse slicks og over 1000 heste eller også skal du møde Lara Croft  6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp

og så fordi - jeg har nemlig lige booket plads til min egen største drøm siden jeg var lille... jeg har altid drømt om at flyve i ballon... og jeg har lige booket en tid i slut august :)  og jeg glæder mig SÅ meget 

jeg er højdeskræk ad helvede til - men det har alligevel været min store drøm siden jeg for første gang stod ved en gondol og så den der gigantiske ballon rejse sig fra jorden og lette... uden at jeg var med :(  så jeg trodser omsider fobien og hopper op i gondolen og acceptere at jeg ikke kan komme ned *gg*

Hej Jasmin.

Kom lige til, at tænke på denne. Så mon ikke du klare den hurdle også. 

Billede+1.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for de søde hilsner og søde indlæg. Det blev en god dag, som også gav mig en del nye opgaver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og den sang er da lige til at blive mere glad i låget af smil... Fedt med en god dag det er skønt og giver gode energier i kroppen... Må i alle også have en god aften. Jeg vil hjem nu og have et dejligt varmt bad, et glas rødvin, og hygge i sofaen mmm skønt skønt. Kæmpe krammer til jer glade mennesker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og den sang er da lige til at blive mere glad i låget af smil... Fedt med en god dag det er skønt og giver gode energier i kroppen... Må i alle også have en god aften. Jeg vil hjem nu og have et dejligt varmt bad, et glas rødvin, og hygge i sofaen mmm skønt skønt. Kæmpe krammer til jer glade mennesker

Ej altså... Der vil jeg også :-(

Men jeg skal arbejde i morgen, så ingen rødvin. Suuuuuk, kunne godt liiige nusse med en flaske chianti.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...