Feinschmecker 11 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) Kære medlemmer, Som en hyppig og oftest glad gæst hos København's mange dejlige glædespiger, har jeg længe gerne ville dele nogle af de mere forrygende oplevelser jeg har haft, og der har været nogle stykker. Min Eroguide debut bliver dog en helt uventet og chokerende dårlig oplevelse hos Lucia/Sexyclub. Fristet af de mange positive anmeldelser af Lucia, troppede jeg op på Vandtårnsvej fuld af forventning om et brag af en oplevelse. Stedet har jeg besøgt nogle gange med stor fornøjelse, trods de lidt spartanske og ramponerede rammer. Ind kommer Lucia, som ligner sine billeder på en prik, og jeg bemærker også den generthed, der omtales i hendes beskrivelse. Den er ret svær at overse, for hun siger nærmest ikke et ord, men smiler dog sødt og indbydende. Okay, tænker jeg, det er en del af forestillingen at spille genert og hard-to-get. Vi aftaler en halv time. Da Lucia vender tilbage, er hun fortsat meget vanskelig at få i tale. Alt preller af på hende og bliver besvaret med 1-stavelses ord, og jeg begynder at blive bekymret for om der er noget galt. Jeg plejer ikke at have vanskeligheder med at bryde isen. Efter nogle minutter lægger hun sig i sengen stiv som en pind og med korslagte arme, og stadig nærmest mundlam. Jeg forsøger til sidst at lægge op til lidt leg og berøring, men der er intet modspil. Træthed og uoplagthed kan man jo opleve ind i mellem, og det er nemt at tilgive. Men total apati har jeg godt nok aldrig oplevet før. Så jeg konkluderer, at måske har hun en meget dårlig dag – og det kan vi jo alle have – måske er hun bare sådan. Det ved jeg ikke. Men under alle omstændigheder går det her bare ikke. Det fortæller jeg hende høfligst, og vi stopper seancen inden den reelt er kommet i gang. Det var den uheldige del. Nu kommer den vanvittige del, og den væsentligste grund til at jeg trods tidligere gode oplevelser på stedet, nu stærkt må advare mod besøg hos Sexyclub. Efter at have afbrudt seancen, er Lucia og jeg - såvidt jeg da kan forstå på hende - enige om, at det selvfølgelig ikke giver mening, at jeg skal betale fuld pris. Vi kom jo aldrig i gang. På trods af dette, er den vagthavende mutter/telefondamen – som tilsyneladende administrerer pengesagerne - fuldstændigt afvisende og nægter at der kan finde nogen form for refundering sted. Her tænker jeg at vi har forladt planeten Jorden, og det bare er tid at komme væk og få advaret folk om dette sted og denne adfærd. Det ender med at Lucia selv - over telefondamens højlydte protester – giver mig en slat penge (under halvdelen) tilbage i farten, og jeg går derfra temmelig rasende over den groteske behandling. Her slutter beretningen så. Noget positivt er der dog kommet ud af det, og det er erkendelsen af, at behandlingen på Sexyclub - grotesk som den var - trods alt er helt enestående iblandt alle de oplevelser jeg efterhånden har haft på denne front. Så til alle jer andre glædespiger og klinikker – I er højt værdsat! Keep up the good work! Venlig hilsen, Feinschmecker Redigeret 13. Maj, 2014 af Feinschmecker 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 597 Skrevet 13. Maj, 2014 Må være hende her... http://www.sexyclub.dk/girls/lucia/index.html Og den med mutter: Totalt uacceptabelt. I har jo "forhandlet" tingene på plads... håber hun også bliver sat på plads... Tak for din deling - af en ikke hyppig oplevelse - heldigvis. Dressmann Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 13. Maj, 2014 @Feinschmecker, godt du deler den totalt ringe behandling du fik med os andre. Er rimeligt overrasket over at du i det hele taget fik nogle penge tilbage - pengestrømmen går normalt kun en vej hos pigerne. Jeg har nu aldrig haft så ringe en oplevelse som den du beskriver - den der tangerer var en helt usædvanligt ringe vikar pige på Cassiopeia for flere år tilbage - hun lagde sig også bare passivt på sengen og forventede at jeg servicerede hende. Hun gav intet modspil overhovedet og jeg kæmpede for at få lidt blod ned til sjoveren så den kunne blive bare lidt stiv (sjældent et problem). Der var ingen tvivl om at hun havde været alt for længe i branchen og burde være stoppet for længst. Hun havde også lavet et nummer med telefonpigen - for der blev snydt med tiden. Første og eneste gang jeg har været udsat for det på Cassiopeia. I det tilfælde var jeg nu nærmest lykkelig for at komme ud af døren og væk fra den oplevelsen og det rædsomme kvindemenneske. Penge lige ud af vinduet var det. Ved et helt utroligt sammentræf mødte jeg senere den samme madamme på Sexyclub - heldigvis kunne jeg huske hende og oplevelsen fra Cassiopeia. Jeg valgte forståeligt nok at gå igen - hun blev lidt halvmopset - men jeg havde heldigvis ikke booket tid, så der var ikke noget at komme efter Langt hovedparten af de oplevelser jeg har haft på Sexyclub har dog været gode - måske jeg bare har været heldig. Jeg har bl.a. prøvet Nikita, Nikoline, Michella, Cat og Alia - alle fine oplevelser. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 13. Maj, 2014 Jag har också varit på Sexyclub med en pige där kemin ikke var på plats. Fick inga pengar tillbaks, utan fick gå därifrån skuffet, så du kan va glad över att du fick några pengar tillbaks....av Lucia.....som du sätter ADVARSEL över i titeln på ameldelsen. Du är ingen "GENTLEMAN" inte! Jag har svårt för att se sannheten i denna story, men givetvis finns det ggr då kemin inte är på plats. Men att smutskasta Lucia när hon vill ge dig pengar tillbaks......you are way out guy! Loppan Del dette indlæg Link til indlæg
Sexyclub 1 Skrevet 13. Maj, 2014 Hej Feinschmecker Der er altid to sider af en sag, og det er der også i det her tilfælde. Ingen ønsker en mudderkastning eller andet ubehageligt, men hverken Lucia eller telefondamen har lyst til, at denne anmeldelse skal stå uimodsagt. Derfor kan vi ikke gøre andet end at fortælle vores version, og så må andre jo selv bedømme. Både ud fra denne anmeldelse og fra al den positive omtale, Lucia ellers har været så heldig at få. Lucia er ikke en apatisk pige. Det har hun andres ord på herindefra. Du gjorde hende meget usikker med din fremtoning, og var bestemt ikke så imødekommende, som du giver udtryk for her. Så én ting er hun enig med dig i, og det er at der bestemt ingen kemi var. Da du afbrød jeres halve time ca. 10 minutter inde i forløbet, og efterfølgende kommer ud fra hyggeværelset, vidste telefondamen ingenting om, hvad der var sket. Lucia husker absolut ingen samtale om refundering af penge, mens i var på værelset. Din adfærd hvor du nærmest var på vej ind i baglokalet, og den grove og konfronterende tone du brugte, da du sagde til telefondamen at du ville have dine penge tilbage, var ikke medvirkende til et heldigt udfald. Du brugte argumentet, at du jo ikke havde mødt Lucia før, og de to ting sammen, gjorde at telefondamen forklarede dig, at det ikke var et brugbart argument for at få dine penge tilbage. Så truede du med, at der vil blive ballade, og da telefondamen var i tvivl om, hvad det indebar, fortalte hun dig, at vi havde en overfaldsalarm som går direkte til politiet. Lucia informerede så her telefondamen om, at hun gerne ville give dig 500,- tilbage ud af de 1100,- du havde betalt for den halve time, da i jo ganske rigtigt ikke var nået længere end de ti minutter, og at hun heller ikke var begejstret for hele den oplevelse. Det var imidlertid ikke nok for dig, og du ville have alle dine penge tilbage. Da det blev dig nægtet, kom du igen med nogle uforståelige trusler om et eller andet... Ala "bare vent", mens du smækkede med døren da du gik. Vi kan så se nu, at det var denne negative anmeldelse, du hentydede til. Mvh Sexyclub 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 13. Maj, 2014 Lucia is the one that probably paid back what she "should have" earned for this session! You are a true star! Loppan Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tobiasskov Skrevet 13. Maj, 2014 Kære medlemmer, Som en hyppig og oftest glad gæst hos København's mange dejlige glædespiger, har jeg længe gerne ville dele nogle af de mere forrygende oplevelser jeg har haft, og der har været nogle stykker. Min Eroguide debut bliver dog en helt uventet og chokerende dårlig oplevelse hos Lucia/Sexyclub. Fristet af de mange positive anmeldelser af Lucia, troppede jeg op på Vandtårnsvej fuld af forventning om et brag af en oplevelse. Stedet har jeg besøgt nogle gange med stor fornøjelse, trods de lidt spartanske og ramponerede rammer. Ind kommer Lucia, som ligner sine billeder på en prik, og jeg bemærker også den generthed, der omtales i hendes beskrivelse. Den er ret svær at overse, for hun siger nærmest ikke et ord, men smiler dog sødt og indbydende. Okay, tænker jeg, det er en del af forestillingen at spille genert og hard-to-get. Vi aftaler en halv time. Da Lucia vender tilbage, er hun fortsat meget vanskelig at få i tale. Alt preller af på hende og bliver besvaret med 1-stavelses ord, og jeg begynder at blive bekymret for om der er noget galt. Jeg plejer ikke at have vanskeligheder med at bryde isen. Efter nogle minutter lægger hun sig i sengen stiv som en pind og med korslagte arme, og stadig nærmest mundlam. Jeg forsøger til sidst at lægge op til lidt leg og berøring, men der er intet modspil. Træthed og uoplagthed kan man jo opleve ind i mellem, og det er nemt at tilgive. Men total apati har jeg godt nok aldrig oplevet før. Så jeg konkluderer, at måske har hun en meget dårlig dag – og det kan vi jo alle have – måske er hun bare sådan. Det ved jeg ikke. Men under alle omstændigheder går det her bare ikke. Det fortæller jeg hende høfligst, og vi stopper seancen inden den reelt er kommet i gang. Det var den uheldige del. Nu kommer den vanvittige del, og den væsentligste grund til at jeg trods tidligere gode oplevelser på stedet, nu stærkt må advare mod besøg hos Sexyclub. Efter at have afbrudt seancen, er Lucia og jeg - såvidt jeg da kan forstå på hende - enige om, at det selvfølgelig ikke giver mening, at jeg skal betale fuld pris. Vi kom jo aldrig i gang. På trods af dette, er den vagthavende mutter/telefondamen – som tilsyneladende administrerer pengesagerne - fuldstændigt afvisende og nægter at der kan finde nogen form for refundering sted. Her tænker jeg at vi har forladt planeten Jorden, og det bare er tid at komme væk og få advaret folk om dette sted og denne adfærd. Det ender med at Lucia selv - over telefondamens højlydte protester – giver mig en slat penge (under halvdelen) tilbage i farten, og jeg går derfra temmelig rasende over den groteske behandling. Her slutter beretningen så. Noget positivt er der dog kommet ud af det, og det er erkendelsen af, at behandlingen på Sexyclub - grotesk som den var - trods alt er helt enestående iblandt alle de oplevelser jeg efterhånden har haft på denne front. Så til alle jer andre glædespiger og klinikker – I er højt værdsat! Keep up the good work! Venlig hilsen, Feinschmecker Ja tak for advarslen! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) Kommer nu ikke bag på mig, at klinikker ikke behandler pigerne som selvstændige erhvervsdrivende, der lejer sig ind og betaler en (over) pris for service, men i stedet som tyende uden noget at skulle have sagt. Sådan har det jo traditionelt været...i 40 år! Godt flere og flere går over til privat og diskret! Der er vel snart også kun 2-3 klinik syndikater tilbage i Kbh med 5-6 klinikker i alt....hvor mange piger stadig betaler for at slippe (læs: miste) styringen...i mere end een forstand. Redigeret 13. Maj, 2014 af McQueen 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Feinschmecker 11 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) Til Sexyclub's svar kan jeg kun sige, 1) at det repræsenterer en uhyre grov og løgnagtig forvanskning af hændelsesforløbet og et usmageligt forsøg på at gøre gæsten til problemet og 2) at det nu må være klart for enhver der læser denne tråd, at Sexyclub ikke vil erkende nogen form for ansvar for den groteske behandling jeg blev genstand for og derfor heller ikke agter at se indad og gøre noget ved problemet, der, som jeg også nævner, udløses af en dårlig oplevelse med Lucia, men væsentligst handler om telefondamens adfærd og manglende evne til at håndtere den forholdsvis trivielle situation det trods alt må være, at et køb bliver afbrudt. Jeg kan derfor kun gentage og understrege min kraftigste advarsel om risikoen forbundet med at besøge Sexyclub, hvis der nogensinde skulle opstå utilfredshed eller uenighed. Venlig hilsen, Feinschmecker Redigeret 13. Maj, 2014 af Feinschmecker 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 633 Skrevet 13. Maj, 2014 Jeg kunne aldrig drømme om at bestille noget uden at have mødt pigen. Det er jo en dårlig oplevelse for begge parter og princippet med at kunden har altid ret er vist ikke gældende for den branche. Jeg har nu alligevel tænkt mig at besøge dem igen for de har Alia Hold nu kæft en dejlig tøs Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 13. Maj, 2014 Må jeg anbefale buddingepigerne, de er dobbelt så gamle og dobbelt så gode... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 14. Maj, 2014 Hvor er det egentligt sjovt at Feinschmecker skriver den her anmeldelse for jeg havde selv tænkt mig at skrive en lign. i morgen formiddag.. Jeg var en af de første gæster hun havde i dag (Tirsdag d.13/5) og jeg havde akkurat den samme oplevelse med Lucia. Det skal siges at jeg altid er SUPER høflig, meget åben og har normalt rigtig nemt ved at falde i naturlig snak med alle mennesker. Men for pokker hvor var Lucia dog fuldstændig lukket i som en østers.. Sagde dårligt hej da jeg kom ind, kiggede mig stort set ikke i øjnene og ALT var ja el. nej svar.. Jeg bestilte en halv time og prøvede at se om hun blødte op - men nej.. Det blev sgu næsten kun værre og værre - hun stoppede på et tidspunkt med sexen og hoppede af og lagde sig bare ved siden af.. Så måtte jeg spørge om hun i det mindste ikke kunne gøre det færdig med svensk - som heller ikke lige var den vilde fornøjelse.. Er helt lettet over at jeg ikke er den eneste der har haft den oplevelse da jeg lidt troede den var mig den var gal med. Lucia har en sindsyg krop og et pænt ansigt - men øv en personlighed.. Jeg skal ikke kunne sige om Feinschmecker el. telefondamen taler sandt mht. trusler, frembrusende adfærd osv. - men oplevelsen med Lucia var hvertfald magen til min. Ingen gentagelse herfra Den næste jeg besøger dernede er nok Laura el. Jasmin som jeg har besøgt før (superdejlig) Ps. jeg tog også kun derned fordi hendes billeder er fine og det var hendes anmeldelser også! 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 14. Maj, 2014 Jag har också varit på Sexyclub med en pige där kemin ikke var på plats. Fick inga pengar tillbaks, utan fick gå därifrån skuffet, så du kan va glad över att du fick några pengar tillbaks....av Lucia.....som du sätter ADVARSEL över i titeln på ameldelsen. Du är ingen "GENTLEMAN" inte! Jag har svårt för att se sannheten i denna story, men givetvis finns det ggr då kemin inte är på plats. Men att smutskasta Lucia när hon vill ge dig pengar tillbaks......you are way out guy! Loppan Ja Loppan, så har vi vist allesammen forstået at du godt kan lide Lucia, men medmindre du kan være objektiv så drop de dumme kommentarer.. Sitet her er til for at fortælle om sine oplevelser og det gør manden, at den så ikke falder i din smag giver dig ikke ret til at angribe hverken hans troværdighed el. hans person. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 14. Maj, 2014 Ærgerligt hun er sådan en "turistfælde" for hun ser godt nok lækker ud.... Og hvad sker der for sexyclub? Latterligt sted... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 14. Maj, 2014 (edited) Pigen er nybegynder og skriver ligeud at hun er genert. Hvor tit er det lige man ser det i en annonce? Det virker som om at det lovede er netop hvad i har fået mens at det i havde sat næsen op efter var mere ovre i PSE afdelingen! Måske det man kan lære her er at læse pigens tekst og afstemme ens forventninger i forhold til det man læser inden man tager hjemmefra? Redigeret 14. Maj, 2014 af tiger 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Master Chief 43 Skrevet 14. Maj, 2014 Pigen er nybegynder og skriver ligeud at hun er genert. Hvor tit er det lige man ser det i en annonce? Det virker som om at det lovede er netop hvad i har fået mens at det i havde sat næsen op efter var mere ovre i PSE afdelingen! Måske det man kan lære her er at læse pigens tekst og afstemme ens forventninger i forhold til det man læser inden man tager hjemmefra? Et er at pigen er genert, men at hun bare lægger sig på sengen fuldstændigt stift og med korslagte arme er vel ikke i orden. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 14. Maj, 2014 Selvfølgelig er det ikke det. Man kan med rette forvente en vis form for deltagelse og imødekommenhed. Jeg har taget mig den frihed at tolke lidt på det der bliver skrevet i anmeldelsen og jeg valgt at tro at forfatteren har taget sig en lille kunstnerisk frihed og overdrevet en smule 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Altid-dansk 59 Skrevet 14. Maj, 2014 Nogle glædespiger er ikke særlig professionelle, men giver åbenlyst udtryk for om de kan lide kunden eller ej. Det har jeg hørt andre eksempler på. For eksempel er der nogle unge piger, som ikke kan lide ældre mænd. Hvor gamle er I, Feinschmecker og Aruba? Altid-dansk. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 14. Maj, 2014 Hej Det er meget sjovt hvergang der kommer en dårlig anmeldeslse af en dansk pige farer alleop. Kommer der en af en udenlandsk pige giver alle trådskriver ret. Bare en tanke. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Altid-dansk 59 Skrevet 14. Maj, 2014 Jeg synes ikke der er forskel på danske og udenlandske piger. Når alle farer op, som du kalder det, så er det fordi Lucia har fået mange meget positive anmeldelser, og derfor virker det mærkeligt at to kunder har fået et meget negativt indtryk af hende. Hvordan kan der være så stor forskel? Hvis det samme skete for en udenlandsk pige, så ville vi også "fare op". Altid-dansk. Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 14. Maj, 2014 Hej Det er meget sjovt hvergang der kommer en dårlig anmeldeslse af en dansk pige farer alleop. Kommer der en af en udenlandsk pige giver alle trådskriver ret. Bare en tanke. Nu kunne det jo hænge sammen med at Lucia tidligere er blevet omtalt meget positivt. Det samme sker også med udenlandske piger, samme mønster. Din xenofobiske tanke holder desværre ikke helt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2014 Dette er en ørkesløs diskussion - igen. Der har kun været to i rummet. Kun disse to ved hvad der foregik. Kunden har fortalt sin version, pigen har ikke ytret sig. Alle andre gisner om forløb og årsager - ingen ved en disse. Hverken jeg, andre kunder eller Sexyclubs mutter eller teledame. At læse et referat, eller sidde i rummet ved siden af giver altså ikke evident viden. Hvad nu hvis pigen giver sin version, og så lader vi den stå op mod kundens, og alle kan danne sig deres egen mening. Alt andet er meningsløst. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 14. Maj, 2014 Da du afbrød jeres halve time ca. 10 minutter inde i forløbet, og efterfølgende kommer ud fra hyggeværelset, vidste telefondamen ingenting om, hvad der var sket. Lucia husker absolut ingen samtale om refundering af penge, mens i var på værelset. Det skal hun vel sige? Vi taler vel om en branche der i bund og grund handler om penge for services ydet, og hvis I kunne slippe afsted med at tage penge for ingenting, ville I sikkert også det. Det er lidt det, det lugter af her. Hvorfor skulle manden sidde her og lyve om at han og pigen i omtale har snakket om refundering af penge, når I ved at dette forum findes, og al dårlig omtale vil finde vejen til jeres ører & øjne. Jeg har svært ved at se hvorfor man I det hele skal sidde og lyve, når der er så mange glædespiger der bruger dette board til at diskutere. Det er ikke plausibelt i mine øjne. Problemet ligger vel I at selvom man henvender sig med en klage for dårlig service eller manglende service ydet hos de 'større' klinikker eller bureauer får man ofte bare afvide at man selv sidder og lyver og/eller overdriver sagen, fordi I har et renomé I skal holde rent. Jeg synes virkelig det er kedeligt at skulle sidde her og læse om denne oplevelse, når en afvikling af problemet kunne ordnes nemt, uden nogen form for ekstrem dårlig omtale. - Nu må alle pigernes medløbere komme med deres 50øre-holdninger, ligesom der sker på alle andre tråde om ringe opførsel fra klinik/bureau-side af. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 14. Maj, 2014 Hvor er det egentligt sjovt at Feinschmecker skriver den her anmeldelse for jeg havde selv tænkt mig at skrive en lign. i morgen formiddag.. Jeg var en af de første gæster hun havde i dag (Tirsdag d.13/5) og jeg havde akkurat den samme oplevelse med Lucia. Det skal siges at jeg altid er SUPER høflig, meget åben og har normalt rigtig nemt ved at falde i naturlig snak med alle mennesker. Men for pokker hvor var Lucia dog fuldstændig lukket i som en østers.. Sagde dårligt hej da jeg kom ind, kiggede mig stort set ikke i øjnene og ALT var ja el. nej svar.. Jeg bestilte en halv time og prøvede at se om hun blødte op - men nej.. Det blev sgu næsten kun værre og værre - hun stoppede på et tidspunkt med sexen og hoppede af og lagde sig bare ved siden af.. Så måtte jeg spørge om hun i det mindste ikke kunne gøre det færdig med svensk - som heller ikke lige var den vilde fornøjelse.. Er helt lettet over at jeg ikke er den eneste der har haft den oplevelse da jeg lidt troede den var mig den var gal med. Lucia har en sindsyg krop og et pænt ansigt - men øv en personlighed.. Jeg skal ikke kunne sige om Feinschmecker el. telefondamen taler sandt mht. trusler, frembrusende adfærd osv. - men oplevelsen med Lucia var hvertfald magen til min. Ingen gentagelse herfra Den næste jeg besøger dernede er nok Laura el. Jasmin som jeg har besøgt før (superdejlig) Ps. jeg tog også kun derned fordi hendes billeder er fine og det var hendes anmeldelser også! Næste gang du oplever en lign. situation; gør os andre en tjeneste og skriv den anmeldelse - på godt eller ondt, kan det hjælpe andre til at tage en bedre beslutning. At skrive under en andens anmeldelse at du 'havde en lign oplevelse' og at du 'havde tænkt dig at skrive' hjælper ingen, for det ligner mest af alt som mudderkast. Din credibility er formindsket idet du kun tager affære fordi du ser en anden gøre det. Sorry for de hårde ord, men det er desværre sandt. Del dette indlæg Link til indlæg
per0625 2 Skrevet 14. Maj, 2014 Jeg har ligeledes haft en kedelig oplevelse med lucia da jeg besøgte hinde for 1 md siden og bestilte en halv time - hun var sød nok og alt gik også god ind til vi skulle i gang med det danske, vi prøvede forskellige stillinger men hver gang fortalte hun at hun var øm og det gjorde ondt - så vi afsluttede med svensk . da vi var ved at tage tøj på sagde jeg at hun nok arbejde for meget , hvortil hun sagde " at hun ikke kunne arbejde mindre da hun var nød til at tjene penge " Hvis det er rigtigt at der er piger der er nød til at arbejde så meget at det går ondt , at gennemføre - får jeg det rigtigt dårligt . Hun har jo fået gode anmeldelser - og det er jo nok fordi nogen har fået en godservice - som så resultere i gode anmeldelser og dermed for mange kunder 1 Del dette indlæg Link til indlæg