Hop til indhold

Erfaringer med pigers VIP-klubber på Onlyfans

Featured Replies

Skrevet

Jeg følger et par piger på Onlyfans - og hold op, hvor skal man være opmærksom der.

Der er utroligt mange, som udgiver sig for at være danske, men som i virkeligheden er østeuropæere, med forskellige profiler i flere lande.

Mit spørgsmål går på, om der er nogen der har erfaringer med danske piges VIP-clubs, hvor man bliver lovet dagligt nyt indholdt, personligt indhold, live-cam mv.

Men inden man når så langt, skal man lige betale x antal ukendte gange (sjovt nok kan man ikke få at vide, hvor meget) inden man bliver lukket ind.

Jeg er én gang blevet “brændt af”, hvor jeg efter at have betalt en masse penge, blev mødt af en lukket profil. Er der nogen, der har prøvet det samme, og er der nogen, der er kommet ind i en piges VIP, og er det pengene værd ?

Skrevet

OF er en malkemaskine, og ikke af den pung du gerne vil have malket, men muldvarpen!

Den forretningsmodel du beskriver(manglende transparens på hvad og hvornår du få hvad) skriger til himlen, lad være! Du får ikke noget ud af det i de fleste tilfælde. Du kan være heldig! Men nej, lad være!

Skrevet

Det er ikke for ingenting, at der er en del piger/kvinder, der virkelig tjener sindssyge summer på OF. Det er jo i høj grad designet på en måde, så det vækker nysgerrighed hos os mænd, som derfor propper penge i automaten. Det må jo helt sikkert også virke, når de dygtige kvinder har deres robotsystem til at sende beskeder ud til subscribere og tidligere subscribere.

Jeg kender ikke nogen VIP-clubs, men som Lurikken skriver, så er det virkelig værd at være varsom på OF.

Skrevet

Lige præcis Only fans , der nægter jeg at betale en mindre formue for at se dem knalde en eller anden , eller sidde letpåklædt .. det findes millioner af videoer ale vegne og det samme med billeder , Det er og bliver en stor penge maskine som river uanede mængder penge ud af liderlige mænds PENGEpunge ... og for hvad , en lille spiller hvor du hverken kan mærke eller rører vedkommende ..
Næææ tak , så heller bruge lidt mønt på en god gedin glædespige :)

Skrevet
Naboen skrev, for 2 timer siden:

der nægter jeg at betale en mindre formue for at se dem knalde en eller anden , eller sidde letpåklædt .. det findes millioner af videoer ale vegne og det samme med billeder

Fuldstændig på linje med dig. Imponerende, at nogle piger har “brand value” nok til at tjene penge på det. Det er dem vel undt, for det er ikke noget, man bare lige kan eller gør. Men ligesom dig sparer jeg hellere på web-køb og bruger i stedet pengene på GP- og massagebesøg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.