Hop til indhold

Sex med GP som supplement til kæreste/kone?

Featured Replies

Skrevet

Der findes flere tråde om utroskab og hvorfor vi mænd benytter os af GP'er. Årsagerne er mange.

Denne tråd omhandler noget andet: Har nogle af jer fundet en måde, hvor GP'er er et supplement, der gør sex derhjemme bedre?

Det kan være bedre rejsning pga. lingam/kasap massage. Det kan være, at du får analsex eller et godt blow hos en GP, så du kan give den ekstra gas derhjemme. Måske noget helt andet.

Hvis du kan svare ja til spørgsmålet: Hvordan er det blevet bedre og kender din kæreste/kone til dine GP-besøg?

Skrevet

Min kone kender til mine købesex relationer og vi køber af og til sammen.

Og ja, det gør vores samliv bedre på flere planer.

Min kone har desuden en mandlig kæreste. Købesex er min måde at udleve åbenhed på, da jeg har svært ved at finde relationer på anden vis.

Helt grundlæggende, så har det at vi har åbnet op for vores ægteskab gjort os langt mere seksuelt aktive og alsidige. Vi dyrker sex i klub og kaster os i grams med hvem der nu lige har lyst og har jævnligt MQM og QMQ trekanter.

Den bedste sex jeg nogensinde har haft med min kone, havde jeg få timer efter et ganske særligt møde i købesex og jeg havde stadig den energi i kroppen, da vi elskede 🔥

Men ud over inspiration og medglæde, så giver det også nogle klare fordele ift. perioder med ubalance. Min kone har været syg og slemt påvirket af overgangsalder i en periode og det har været en klar lettelse at jeg kunne "gå i byen", så hun ikke skulle have dårlig samvittighed overfor mig oveni. Det er ret specielt at kunne ligge og fortælle sin soulmate om svedig intens sex med en anden og mærke hendes kærlighed og medglæde, inden man falder i søvn i ske 🥰

Skrevet

Det giver lidt inspiration at besøge en glædespige og man kan altid bagefter drømme om glædespigens smækre lår, mens man lukker øjnene og muntrer sig imellem konens fede lår ;-)

Skrevet

Du er da også så direkte, @Jernsvinet. Men jeg kan godt nikke genkendende til, at tankerne har været hos noget af det, som en oplevelse hos en GP bød på, mens den stod på en mindre inspirerende omgang derhjemme.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.