Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Har nogle erfaringer med Yumi ? Er det på klinik eller hvad kan I sige om oplevelse og ligner billederne virkeligheden ?

Yumi

Redigeret af Stapler
Overskrift

• Stapler changed the title to Yumi, Søborg
  • 2 weeks later...
Skrevet

Tror ikke hun er her mere. Har forsøgt at kontakte hende i en uges tid uden at få svar. Ser ellers ret pæn ud....😜

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har været der.

Hun er virkelig sød og smuk. Brysterne en flot, naturlig C (ikke som det ligner på nogle af billederne). Kommunikation på sms var lidt langsom, men det gik da.

gentagelse ja.

Skrevet

Det ville jeg spørge hende om selv. Klog af skade deler jeg ikke længere den slags detaljer, hvis ikke det står i annoncen.

Skrevet

Jeg tog en tur forbi Yumi i dag, da en anden fræk aftale faldt til jorden. Yumi er en skøn ung velskabt kvinde, med et dejligt humør, men lidt tilbageholden i starten. Ingen rigtige kys, men en lækker utrolig fast krop. Pæne bryster, der dog mangler lidt spænstighed i fylden, men sidder flot. Det bedste ved hende er dog den måde hun lever sig ind i sexen, og nyder samt levere på et højt niveau. Det er et velkendt sted i Bagsværd - fatter ikke hvorfor ale stedes annoncer skal pege på Søborg, der er kendt for mange lækre thai piger af høj kvalitet. Aldrig gået skuffet derfra.

Skrevet
Oliekongen skrev, den 2.6.2026 at 17:01:

Jeg har prøvet at få en aftale, men de svarer ikke på SMSer

Nej, det gør de stort set aldrig på det sted. Ring - helst formiddag.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.