Hop til indhold

Udløber redigeringsmuligheden for et indlæg?

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev et indlæg forleden og redigerede noget i det kort efter. Jeg har kigget på det igen i dag og ville tilføje noget, men nu kan jeg simpelthen ikke finde ud af hvor jeg redigerer indlægget 😅

Udløber muligheden for at redigere et indlæg?

Skrevet
cykelpikken skrev, for 14 minutter siden:

Jeg skrev et indlæg forleden og redigerede noget i det kort efter. Jeg har kigget på det igen i dag og ville tilføje noget, men nu kan jeg simpelthen ikke finde ud af hvor jeg redigerer indlægget 😅

Udløber muligheden for at redigere et indlæg?

Ja, for ikke så længe siden undrede jeg mig over, hvordan der kunne stå 'redigeret' på nogle opslag. Jeg oplevede ligesom dig også, at jeg indimellem gerne ville rette lidt i et tidligere opslag, fordi der lige var smuttet et ord eller bogstav. Og jeg kunne ikke finde nogen redigeringsmulighed.

Så vidt jeg fik at vide, så havde man 1 time efter at have postet et indlæg til at rette i det.

Skrevet

Den manglende redigeringsmulighed er en uskik, som har bredt sig til mange fora.

IMHO burde man altid have mulighed for at redigere, og så kunne moderatorerne vælge at lade de tidligere versioner være tilgængelige med et klik med musen.

Skrevet
Finger5 skrev, 1 time siden:

Den manglende redigeringsmulighed er en uskik, som har bredt sig til mange fora.

IMHO burde man altid have mulighed for at redigere, og så kunne moderatorerne vælge at lade de tidligere versioner være tilgængelige med et klik med musen.

Helt enig! På facebook er det så nemt, at man kan se at indlægget er redigeret og man kan se tidligere versioner. Det kunne også være rart her.

Skrevet

Det er fint at man kun kan redigere i en time, emnet har været oppe en del gange her gennem tiden.

Det vil gøre forståeligheden noget sværere når der bliver svaret på indlæg, som sidenhen redigeres. Svaret passer måske ikke længere til det indlæg der svares på, til forvirring for alle.

Man bør i stedet gøre sig den tjeneste at læse sit indlæg igennem inden det postes, så man er sikker på at det man har skrevet er til at forstå for læseren.

Der er jo altid mulighed for at skrive et nyt indlæg i tråden hvis man har tilføjelser, evt. kan man citere sig selv for at tydeliggøre sin tilføjelse.

Jeg er helt klar over at man kan redigere tidligere indlæg på feks. FB. Det medfører at man skal sætte sig ind i hvad skribenten mente før redigering, og hvad han mener nu.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.