Hop til indhold

Spg til gp

Featured Replies

Skrevet

Hvordan håndterer I kunder, der vil have blowjob i lang tid? ( feks. Kunden har besluttet sig for at have en time med mig, og 70% af tiden krævede han blowjob..) Siger I fra, og hvordan gør I det?

Er det normalt at sætte en grænse for fx hvor længe man giver blowjob? Hvad plejer I at gøre?

Normalt er det ubegrænset udløsninger.. men overvejer stærkt efter dette at have begrænset udløsninger.. han fik 2 udløsninger og ville absolut have den 3. Og det gad ikke og lykkedes, gad ærligt talt ikke og give bj længere da det tog alt for lang tid. Og så brokkede han sig over det.. er jeg fejlen på den ?

Skrevet

Jeg syntes det er meget retfærdig at du sætter en grænse!

Selvom det er en transaktion, så har du altså stadig ret til at sige fra.

Men det er nok ikke en dum ide at skrive maks antal udløsninger ind i din annonce, så har du da en måde at lukke ned for det. Og så kan du jo selv bestemme om kemien med en kunde gør at du vil lade dem komme flere gange.

Jeg tror min pointe er, at i et erhverv som dette er det vigtigt at overholde sine egne grænser.

Skrevet

Sådan som mine ydelser er sat op. Kan Bj som enkeltydelse kun købes af Max 30 min varighed.

Bestiller de en af mine andre pakkeløsninger, på længere tid. Er jeg meget tydelig om det er en forventning tiden bruges på varieret sex.

Mindes ikke lige at have haft problemet, men ville klart sige fra med henvisning til hvad de har booket.

Skrevet

Handler det ikke bare om at forventnings afsteme?

45 minutters blow lyder virkelig lækkert, men jeg ville da aldrig tage for givet at det var en standart ydelse... men desværre er i nødt til at tage højde for laveste fællesnævner.

Du må spørge hvad kunden forventer, jeg plejer at afstemme ydelse ( nok mest fordi, jeg dels er meget glad for en 69er i lang tid, med også for lige at høre om pigen faktisk kan nyde legen)

Skrevet

Det er til enhver tid din ret at sige fra og man kan umuligt tage højde for alle tænkelige scenarier.

Jeg synes ikke du som sådan behøver sætte begrænsninger på antal udløsninger, da det ikke er det, men varigheden af oralen, der var problemet.

Jeg havde nok bare sagt at jeg ikke kunne sutte mere, sige pænt men bestemt at hvis man har så specifikke ønsker, så bør man altid nævne det på forhånd og spørge om han havde lyst til at i lavede noget andet.

Hvis han var helt afvisende kunne man give ham penge tilbage for den tilbageværende tid og bede ham om at gå.

Jeg tænker at man af og til oplever den slags møder, hvor man nok bedst er tjent med en tålmodig men professionel attitude.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.