Hop til indhold
afløbsrenseren

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense ( NY )

Recommended Posts

Kære Suisi.

Du skal ikke være ked af det om noget anmeldelse. Du er stadig væk min favorit massør. Dit sted er pænt, rent og rolig omgivelser. Du tager stille og rolig og altid føler mig med i bad. Du gøre mig glad og altid smile når jeg går ud af døren.

Knus

Handy

Passer godt på dig selv.

vi ses på tirsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan fortælle om Risa også tilbyder BJ?? Tror snart jeg er nødt til at gøre alvor af sagen og besøge Brylle, og umiddelbart lyder det som om det er Risa jeg skal møde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan fortælle om Risa også tilbyder BJ?? Tror snart jeg er nødt til at gøre alvor af sagen og besøge Brylle, og umiddelbart lyder det som om det er Risa jeg skal møde ;)

 

De par gange jeg har besøgt hende har det ikke indgået i menuen (jeg har heler ikke spurgt efter det). Jeg håber dog hun med tiden kan overtales til det.

 

Hvis det er en nymfoman du søger efter er det nok ikke det rigtige sted at komme!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De par gange jeg har besøgt hende har det ikke indgået i menuen (jeg har heler ikke spurgt efter det). Jeg håber dog hun med tiden kan overtales til det.

 

Hvis det er en nymfoman du søger efter er det nok ikke det rigtige sted at komme!

Jeg er ikke på udkig efter en nymfoman, men ville gerne have den ultimative frække afslutning på en god gang massage :-P

Og så vil jeg helst ikke støde hende ved at spørge efter et BJ, hvis jeg på forhånd ved at hun ikke tilbyder det....!

Men jeg overvejer at købe fuldpakken, så jeg kan få hele oplevelsen med, og rigtig få lov at nyde en fræk flot pige :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du støder garanteret ingen piger ved at spørge efter et BJ. Du kan få et glad-ja, eller et høfligt-nej.

Mere er der ikke i det. De er jo ikke små uskyldige violer fra landet. De ser bare sådan ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er pigerne altid nøgne under massagen??

Nej ikke med mindre du aftaler det- og betaler for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis man køber luksuspakke ?

Ved det ikke. Prøv at ring til Suisi.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi er stadig væk i brylle Vi har lidt problemer med vores hjemmeside men den komme igen. Knus

Redigeret af Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej susie har Været ved jer mange gange og det er altid dejligt er det ikke muligt at åbne et sted i Nyborg vi mangler sådan et sted i nyborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej susie har Været ved jer mange gange og det er altid dejligt er det ikke muligt at åbne et sted i Nyborg vi mangler sådan et sted i nyborg

God ide med en afdeling i Nyborg. Jeg mener også, der skal åbne en afdeling i Voerladegård, da jeg har lidt langt til Fyn :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej Suisi, jeg har hørt om de vil komme nogle romanians pige hos jer er det rigtig? hvor gamle er de og kan de give massage? knus batman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg er kommet i brylle igennem en længere periode, og er glad for at komme der, jeg bestiller altid tid hos Patty da jeg har det godt med hende, hun er en god massør og for løst op for mine mioser, og det andet er hun også fantastisk til. Havde en tid idag kl 1200 og det blev igen en uforglemmelig oplevelse. Patty du er bare den dejligste.

Knuz her fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej HappyHarryhardon

Ang. Susie og Bj så spørg hende dog selv ,du har jo lige været der, men det tør du måske ikke.

Prøv at snakke med hende under massagen det skaber som regel en god kemi og så kan det være at du kan få det som du vil have.

Jeg forstår i alt faldt ikke din kritik af Susie , normalt er hun meget imødekommende og prøver at gøre det bedste for os som kunder ,og tænk lige på hun kan også have en dårlig dag så prøv næste gang du skal have lettet trykket selv at være sød og imødekommende ,god fornøjelse.

Hilsen ARA

 

Ara, du lyder meget engageret i dit forsvar.  Er du hendes talsperson?

 

Giver Suisi pengene tilbage, eller slår halv skade med kunden, hvis der går ged i aftalen?

 

Hvorfor skal kunden skabe god kemi.

 

Suisi er mig bekendt en prostitueret som har været der, done that. Så hun er vel den professionelle, der skal trække alle kunder ud på den anden side, så kunden kommer igen. Og ikke mindst så han får det han har betalt for. Og igen: Eller hvad?

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære...Stump.... Ara er ikke min talsperson. Her ind skriver jeg selv og jeg bruge ingen mennesker til at forsvar mig og pigerne i brylle. Mange kunde mange forskellige meninger, jeg som massør forstår godt, jeg overhove ikke ked af hvis kunde skrive dårlig om os eller ikke besøge os, vi kun gør hvad vi kan, kunde penge jo kunde bestemt. Når de har prøve os og de vil ikke komme igen sådan det bsre det, hvis de er tilfred og vil tilbage så de er velkommen.

Stump... selv om jeg er massør, selvom du kald prostituere, OG DU SER MEGET NED PÅ MIG. hvis du vil have kritik med Ara så lad være med at træk mig ind og sig om jeg betale ham penge. Jeg er Suisi som Suisi. Jeg klar alt min forretning, min hus, min hjemside på eroguide og andre sted hvormig selv chat og snakke med dem. DU ER dog en som meget ser ned på folk, selv om jeg er massør men jeg har dog en værdi på mig selv.

Alle skrive her med der egen menning... masser kunde her ind rose mig og pige i brylle og få de rabat de gør jeg alle for ens... men bed om at lad være med at bland mig i jer kritik.

Redigeret af Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...