Hop til indhold

Opdatering af Eroguide (marts 2026)

Featured Replies

Skrevet
lille_peter skrev, den 29.3.2026 at 04:51:

Når man åbner Notifikationer bliver alle markeret som læst (den fed skrifttype forsvinder) efter få sekunder, selvom man ikke ikke har læst de nye indlæg i pågældende tråde.

Det ville være skønt hvis det kunne blive som det var før hvor de først bliver markeret som læst når man har åbent en tråd og læst de nye indlæg, da man ellers let mistet overblikket over hvilken tråde med nye indlæg man har læst.

Screenshot_20260329_043712_Chrome.jpg

@Administrator er det et problem som der vil blive løst?

Hvis ja hvad er tids horisonten?

• Svar 78
  • Visninger 7.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Administrator
    Administrator

Søndag aften er der foretaget en række mindre opdateringer. Følgende er blevet rettet: Søgninger foretaget inde i en forumtråd søger nu på hele forummet frem for kun i den pågældende tråd. "Husk mig"

• Forsiden bør kun bestå af de seneste tråde. Det virker rodet, at alle nye indlæg fremstår på forsiden. Der findes jo tråde, som udløser en masse kommentarer på meget kort tid, de vil komme til at fyld

• Goldbæk
    Goldbæk

Jeg savner at du kunne se hvor mange indlæg en bruger har. Uden at være for forudindtaget, så vægter en bemærkning fra gammel bruger mere end en helt ny

Postede billeder

Skrevet

@Administrator

Efter opdatering bliver alle tråde automatisk låst efter 180 dage, det er på ingen måder optimalt. Fordi at mange GP bruger den samme annonce profil eller annonce Id og det vil derfor være relevant at tilføje nye oplysninger til den eksisterende tråd, fremfor at oprette en ny tråd hvor de eksisterende oplysninger ikke fremgår.

Det vil helt klart være en fordel at slå denne funktion fra, da det giver en bedre bruger oplevelse på EG for alle

Screenshot_20260622_115419_Chrome.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg ved ikke, om det allerede er blevet nævnt, men når du læser en tråd, så er det lidt svært at komme tilbage til det overordnede forum. Det kunne være rart, hvis logoet linkede til forummet i stedet for startsiden. Alternativt, at man fjernede under-menuen til forum eller gjorde knappen klikbar med et link til forummet. Det virker lidt forstyrrende, at forum-knappen skifter rolle om man er på startsiden eller i forummet. På startsiden er det et direkte link til forummet, men på forummet gemmer den en undermenu, og hvis du klikker på den, så lukker undermenuen igen.

Jeg ved ikke, hvor mange der bruger startsiden til noget lige nu, jeg gør i hvert fald ikke, da indlæg fra den forkerte side af broen ikke er relevante for mig. Kunne man overveje at gøre start-oversigten personlig, så man kan subscribe på enkelte subfora, f.eks. anmeldelser i Jylland + thai i Jylland + hyggesnak?

Skrevet
Raphael skrev, for 45 minutter siden:

Jeg ved ikke, om det allerede er blevet nævnt, men når du læser en tråd, så er det lidt svært at komme tilbage til det overordnede forum.

Du kan da trykke på Forum nedenunder den knap du nævner:

image.png

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.