Hop til indhold

Bedste værktøj til intimbarbering

Featured Replies

Skrevet

Har indtil dato brugt en skraber i badet, men det er ikke optimalt længere.

Nogen der kan anbefale en maskine eller lign. der optimalt kan bruges i badet, men ikke et must?

Virker Philips One Blade også til kuglerne?

Pft.

Skrevet

Philips oneblade er super god, bare ikke til kuglerne 😅 Hver gang jeg har forsøgt har jeg skåret mig og specielt en ny klinge er hård ved huden.

Den bliver leveret med en beskyttelses hætte, men med den klipper den dårligt

Skrevet

Oneblade er fin til studsning af håret i de nede regioner, men ikke til gladbarbering af boller.

Skrevet

Eksen havde en Wilkinson Intuition købt gennem en eller anden abonnementsordning hos noget der hedder EFI (https://www.efi.dk/).

Den virkede også rigtig fint til både mine boller og skaft. Så den har jeg sidenhen selv anskaffet mig.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 1 time siden:

købt gennem en eller anden abonnementsordning hos noget der hedder EFI (https://www.efi.dk/).

Lad nu være med at købe noget på scam sider som denne, det er fup og svindel.

Man bliver viklet ind i et abonnement som er svært at komme ud af, og priserne er jo helt ude i skoven, dobbelt op får man lov at betale. 😡

Skrevet
Den erfarne skrev, 1 time siden:

Lad nu være med at købe noget på scam sider som denne, det er fup og svindel.

Man bliver viklet ind i et abonnement som er svært at komme ud af, og priserne er jo helt ude i skoven, dobbelt op får man lov at betale. 😡

Ja, det er ikke det mest hensigtsmæssige sted at købe det. Jeg har tit overvejet at gå et andet sted hen, men ikke fået gjort noget ved det endnu, for det virker fint med at framelde sig fremtidige sendinger, og dernæst er det bare så nemt, at det regelmæssigt kommer i postkassen, så man ikke skal tænke over det. Og jeg bliver dejlig glat!

Skrevet

Jeg kan ikke forstå, hvorfor en skraber ikke skulle være optimalt?

Jeg har altid brugt en Gilette skraber (lige nu bruger jeg Fusion 5) og synes det fungerer fantastisk. Billige engangsskrabere fungerer ikke for mig.

Skrevet
niskanen skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har altid brugt en Gilette skraber (lige nu bruger jeg Fusion 5) og synes det fungerer fantastisk. Billige engangsskrabere fungerer ikke for mig.

Jeg er også fuldstændig enig med dig i at billige engangsskrabere ikke fungere. I hvert fald ingen af de steder, hvor jeg barberer mig.

Jeg har også været godt tilfreds med de dyrere skrabere af forskellige mærker. Indtil jeg prøvede eksens Wilkinson Intuition. Så fandt jeg noget, der var bedre.

Skrevet

Jeg har prøvet med med lidt forskellige engangsskrabere til både ansigt, nakke og boller - og har efterhånden fundet ud af at holde mig til disse lady-shavere, som kan fås næsten overalt til lidt variende priser og pakninger - PT. køber jeg dem bare i Netto - og så barberer jeg mig først efter en god svømmetur, så hårene er bløde og huden fri for skidt - og så bladene holder til flere barberinger.shopping?q=tbn:ANd9GcRLUeI0vbp-VxvAF8GhU

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 11 timer siden:

Enig og bruger den samme. Synes bare ikke den er optimal, hvis man har sprunget et par uger over.

Skrevet
TheGent skrev, 1 time siden:

Enig og bruger den samme. Synes bare ikke den er optimal, hvis man har sprunget et par uger over.

Jeg synes aldrig, at skrabere har været særlig gode, hvis hårene er blevet lange. Måske mest fordi de lange hår sætter sig fast i skraberen og blokerer for det videre arbejde, indtil man lige har skyllet og fjernet hårene med en finger. Det gælder både ansigt og boller.

I sommerferien er jeg meget dårlig til at blive barberet i ansigtet, så når arbejdet nærmer sig og jeg skal barberes igen, så får ansigtet lige en tur med skægtrimmeren, så hårene er helt korte inden jeg kører skraberen over ansigtet. Men jeg må også indrømme at jeg ikke har nogen lyst til at få en maskine ned til bollerne, så her må der blot skrabes en del gange mere.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 8 minutter siden:

Men jeg må også indrømme at jeg ikke har nogen lyst til at få en maskine ned til bollerne,

Med afstandsstykke på maskine fungerer det fint , derefter barbergel og gilette proglide skraber.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 12 timer siden:

Hvordan virker det? Opløser det hårene eller hvad? Det lyder jo ikke til at de bliver trukket ud!

Det er faktisk ret simpelt, du smører cremen på, lader den sidde i 5 - 10 minutter, og så bruger du den inkluderede plastikskraber til at skrabe cremen af igen.

Hårene kommer så af sammen med cremen. Vask det sidste af, og smør ind i den inkluderede fugtighedscreme, og dagen efter har du de blødeste testikler.

Der er ingen skarpe genstande involveret, og ingen smerte overhovedet.

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Med afstandsstykke på maskine fungerer det fint , derefter barbergel og gilette proglide skraber.

Ja. jeg ved det! Men det er nok også mest tanken om sådan en lille rotorplæneklipper i nærheden af mine dyrebareste ......

Skrevet
ensomfyr skrev, for 9 timer siden:

Ja. jeg ved det! Men det er nok også mest tanken om sådan en lille rotorplæneklipper i nærheden af mine dyrebareste ......

Jeg bruger af og til en skægtrimmer til at tage bushen - synes det er svært at gøre med afstandsstykket - så jeg gør det uden - man skal bare passe på med ikke at komme for tæt på pungen og det løse skind på pikken - men stadig kan det ikke helt undgås at få lidt blødninger - men bare rolig - det heler hurtigt.

Skrevet
jalapeno skrev, den 28.3.2026 at 10:56:

og dagen efter har du de blødeste testikler.

Hvor længe holder det? Hvornår skal tage en ny behandling?

Og hvordan når hårene vokser ud igen? Er det som stubbe efter en barbering eller mere bløde som nye hår?

Skrevet
jalapeno skrev, den 28.3.2026 at 10:56:

Det er faktisk ret simpelt, du smører cremen på, lader den sidde i 5 - 10 minutter, og så bruger du den inkluderede plastikskraber til at skrabe cremen af igen.

Hårene kommer så af sammen med cremen. Vask det sidste af, og smør ind i den inkluderede fugtighedscreme, og dagen efter har du de blødeste testikler.

Der er ingen skarpe genstande involveret, og ingen smerte overhovedet.

Lyder spændende. Det lyder som om det på en eller anden måde opløser hårene.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, den 29.3.2026 at 16:46:

Hvor længe holder det? Hvornår skal tage en ny behandling?

Og hvordan når hårene vokser ud igen? Er det som stubbe efter en barbering eller mere bløde som nye hår?

Hos mig holder testiklerne sig bløde og relativt hårfri i en to ugers tid (men de er heller ikke så behårede generelt)

Området holder et par dage, så kan man godt mærke nogle bløde hår.

Jeg plejer selv at give mig en omgang dagen før jeg skal til en GP og have hende til at give mig en omgang.

Og i øvrigt holder en tube til flere behandlinger (5 - 10 alt efter mængden du bruger)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.