Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 Hep så jeg blevet hjemmegående og det også fint nok, men altså når opvasken er taget, tøjet vasket, der støvsuget og ryddet op, ja så der kke meget mere at lave. derfor har i nogle gode forslag til hvad man kan lave ? ellers ender jeg bare med at ramme sofaen for groft og ikke rejse mig før næste måltid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 Find en hobby / fritids interesse Fitness = noget at kigge på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 du kunne komme forbi til en øl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 Find en hobby / fritids interesse Fitness = noget at kigge på hmm ved ikk hvad jeg interessere mig for udover damer Fitness så bliver der da ikke noget tilbage af mig er super fit i forvejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 du kunne komme forbi til en øl hmm hvor fanden er Herning drikker jo heller ikke..... øl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 hmm hvor fanden er Herning drikker jo heller ikke..... øl har da også andet du kan smage og drop de grimme billeder claes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 har da også andet du kan smage og drop de grimme billeder claes KK hmm det lyder næsten pervest grimme billeder hvad mener du dog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 hmm ved ikk hvad jeg interessere mig for udover damer Fitness så bliver der da ikke noget tilbage af mig er super fit i forvejen Det var jo ikke let at vide Ja så er jeg blank hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 Det var jo ikke let at vide Ja så er jeg blank hehe Altså altså what to do ender vel med man må bruge de penge man ikke har på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 KK hmm det lyder næsten pervest grimme billeder hvad mener du dog Du fejler ikke.noget... Men den gule klokke der! puha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 Altså altså what to do ender vel med man må bruge de penge man ikke har på... Bruge dem på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 Bruge dem på ? damer eller rettere en bestemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 damer eller rettere en bestemt Hehe Ja det har du sgu ikke råd til HVER dag ! Har du så ferie nu ? Du skrev engang på chatten hvad du lavede i hverdagen...Jeg husker godt,... Nogen gange ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 Mc og nyd livet har kun kortet men mangler selve mc'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. Maj, 2014 Hehe Ja det har du sgu ikke råd til HVER dag ! Har du så ferie nu ? Du skrev engang på chatten hvad du lavede i hverdagen...Jeg husker godt,... Nogen gange ! nej havde jeg det så sad jeg ikke her er i mellem tiden blevet arbejdsløs så pt laver jeg intet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 nej havde jeg det så sad jeg ikke her er i mellem tiden blevet arbejdsløs så pt laver jeg intet Øv, surt :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 13. Maj, 2014 Find en flise Måske jeg skulle overveje Loui Nielsen, jeg læste det som Find en fisse ;-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 13. Maj, 2014 Hæhæ Missetand Claesen. Hva med at gå i gang med en god bog, se nogle action film. Ud og kigge på tøser, og så hjem og se spillefilm. Kh Sunny. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 Måske jeg skulle overveje Loui Nielsen, jeg læste det som Find en fisse Hvem sagde "miljøskadet" ?? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 Hæhæ Missetand Claesen. Hva med at gå i gang med en god bog, se nogle action film. Ud og kigge på tøser, og så hjem og se spillefilm. Kh Sunny. De ting du nævner er vist obligatoriske gøremål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 13. Maj, 2014 Måske jeg skulle overveje Loui Nielsen, jeg læste det som Find en fisse Tehehe. Det er jo rart at vide du er svagt seende. Måske du tager fejl af "sedlerne" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) Ja ud og find dig en kvinde Claesen. Jeg har fået uventet vind i sejlene for nylig. En ny elskerinde..... Fuldstændig casual og uden forpligtigelser. Og i starten af august kommer min "veninde" fra USA og bliver i 3 uger. Det bliver en knaldende go sommer Redigeret 13. Maj, 2014 af Missetand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg